gov.ua
Державні сайти України

Національна служба здоров'я України

Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України

Людям із порушенням зору
ua
En
in English

ОГОЛОШЕННЯ 
про укладення договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій за пакетом «Стаціонарна допомога дорослим та дітям без проведення хірургічних операцій» від 26 квітня 2023 року

Подання пропозицій та їх розгляд

НСЗУ укладає договори щодо надання медичних послуг, передбачених цим оголошенням, із закладами охорони здоровʼя незалежно від форми власності та фізичними особами – підприємцями, які розташовані на територіях, які на момент подання пропозиції не визначені наказом Мінреінтеграції тимчасово окупованими.

Відповідно до пункту 13 Порядку реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2023 році, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2022 № 1464 (далі – Порядок), НСЗУ укладає договори щодо надання медичних послуг, передбачених пакетом медичних послуг «Стаціонарна допомога дорослим та дітям без проведення хірургічних операцій» за умови відсутності у надавача медичних послуг договору/ пропозиції про укладення договору щодо надання медичних послуг за пакетом «Готовність та забезпечення надання медичної допомоги населенню, яке перебуває на території, де ведуться бойові дії».

1. Строк подання пропозиції спливає о 18 годині 00 хвилин за київським часом 28 квітня 2023 року.
Пропозиції про укладення договору, у тому числі з усунутими недоліками (повторні), подані після закінчення строку подання, не розглядаються.
Якщо суб’єкту господарювання надіслано повідомлення про виправлення помилок у його пропозиції після граничної дати подання пропозицій, суб’єкт господарювання має право подати оновлену пропозицію протягом двох робочих днів з дня надіслання НСЗУ повідомлення про виправлення помилок.
Розрахунок загальної орієнтовної ціни договору (запланованої та фактичної вартості послуг) здійснюється відповідно до Порядку.
2. Заявник подає до НСЗУ пропозицію (заяву та додатки до неї) в електронній формі шляхом заповнення електронних полів.
Під час заповнення заяви необхідно зазначити:
- інформацію про підставу, відповідно до якої діє підписант договору (для юридичних осіб автоматично зазначається «діє на підставі Статуту», для фізичних осіб – підприємців  необхідно вказати номер та дату запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань);
- місця надання послуг, які будуть включені до договору;
- банківські реквізити суб'єкта господарювання (IBAN) (помилка у банківських реквізитах може призвести до необхідності проходження повторної процедури укладення договору та, відповідно, до відтермінування оплати за надані послуги. Відповідальність за правильність банківських реквізитів, які автоматично будуть відображені у проєкті договору, несе суб'єкт господарювання);
- інформацію про підрядників, які будуть залучені до виконання договору в частині надання медичних послуг відповідно до цього оголошення, вид медичних послуг для надання яких будуть залучені підрядники, номер, дату та строк дії договору  укладеного з підрядником.
У разі потреби, разом із заявою також необхідно подати додатки до неї, які слід прикріпити у вигляді сканованих документів у форматі PDF (далі – пропозиція), або відомості (посилання) щодо наявності такої інформації в державному реєстрі, базі даних або інших інформаційних ресурсах.

Перелік додатків до пропозиції:
Додаток 1. Сканована копія в електронній формі документа, що підтверджує повноваження представника (у разі підписання заяви та доданих до неї документів представником суб’єкта господарювання, крім випадку, коли відомості про повноваження представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань).
Додаток 2. Сканована копія документа, що підтверджує доступність будівлі та приміщення, в яких суб’єкт господарювання провадитиме свою діяльність, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до будівельних норм і правил, виданого фахівцем з питань технічного обстеження будівель та споруд, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Якщо зазначений документ подавався суб’єктом господарювання під час укладання договору в минулому періоді, він додається у разі, коли відбулися зміни умов його отримання (зокрема, зміна місцезнаходження юридичної особи, адреси розташування будівлі, будівельних норм і стандартів).
Додаток 3. Сканована копія чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики та сканована копія внесених змін, у разі їх наявності. Залежно від того, коли заклад отримав ліцензію, це може бути:
- ліцензія на бланку, якщо документ отримано до 01 січня 2017 року;
- витяг з наказу МОЗ, якщо ліцензію отримано після 01 січня 2017 року.
У випадку внесення змін до ліцензії копія повідомлення до МОЗ про внесення змін до даних, зазначених у заяві, документах та відомостях, що додавалися до заяви про отримання ліцензії.
Додаток 4. Сканована копія чинної ліцензії на провадження діяльності з обігу наркотичних речовин та прекурсорів.
Додаток 5. Сканована копія чинної ліцензії на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання з додатками та/або сканована копія інших документів, отриманих відповідно до статті 7-1 Закону України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» на все обладнання, яке визначено в умовах закупівл (у разі підряду такого обладнання – відповідна ліцензія або інший документ підрядника). Сканована копія акта введення в експлуатацію системи магнітно-резонансної томографії.

3. Суб’єкт господарювання, який бажає укласти договір з НСЗУ на визначених в оголошенні умовах, до подання пропозиції повинен забезпечити внесення до електронної системи охорони здоров’я актуальної інформації про:
1) суб’єкт господарювання, місця надання ним медичних послуг та медичне обладнання, зазначене в оголошенні;
2) ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (дата, строк дії, номер наказу, номер ліцензії та вид господарської діяльності, на право здійснення якого видано ліцензію);
3) суб’єктів господарювання, які будуть залучені до виконання договору (підрядники);
4) уповноважених осіб та медичних працівників, які будуть залучені до укладення або виконання договору.
УВАГА: У разі коли після подання пропозиції зазначена інформація змінюється, суб’єкт господарювання повинен у той же день внести відповідні зміни до електронної системи охорони здоров’я.
4. НСЗУ розглядає пропозиції про укладення договору до 05 травня 2023 року включно.

Умови закупівлі медичних послуг, які будуть надаватись за Договором
Для належного виконання Договору надавач медичних послуг зобов’язується забезпечити наявність необхідного для надання послуг медичного обладнання і персоналу та відповідати наступним умовам надання відповідних медичних послуг.

Умови надання послуги: стаціонарно.

Підстави надання послуги:
- направлення лікаря з надання ПМД, якого обрано за декларацією про вибір лікаря;
- направлення лікуючого лікаря;
- доставлення бригадою екстреної (швидкої) медичної допомоги;
- переведення з іншого ЗОЗ та/або клінічного підрозділу ЗОЗ;
- самозвернення у невідкладному стані.

Вимоги до організації надання послуги:
1. Наявність приймального відділення з приймально-оглядовим приміщенням або відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги, обладнаного відповідно до табелю матеріально-технічного оснащення для забезпечення первинного огляду пацієнтів з визначенням їх маршрутизації.
2. Наявність відділення/палати інтенсивної терапії, обладнаних відповідно до табеля матеріально-технічного оснащення.
3. Забезпечення 20% загальної кількості ліжок (без врахування ліжок інтенсивної терапії), кисневими точками для проведення кисневої терапії.
4. Забезпечення проведення лабораторних досліджень, передбачених специфікаціями надання медичних послуг, у ЗОЗ або на умовах оренди, підряду та інших умов користування необхідного обладнання.
5. Забезпечення проведення інструментальних досліджень відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я та наявного обладнання у ЗОЗ, проведення комп’ютерної томографії та магнітно-резонансна томографія у ЗОЗ оренди, підряду та інших умов користування необхідного обладнання.
6. Організація забезпечення компонентами та препаратами крові.
7. Надання пацієнтам послуг з реабілітації в гострому періоді реабілітації (за відсутності протипоказань) в стаціонарних умовах, складання індивідуального реабілітаційного плану та направлення пацієнтів в інший заклад/підрозділ для отримання реабілітаційної допомоги у післягострому та довготривалому періодах реабілітації.
8. Взаємодія з іншими надавачами медичних послуг, зокрема засобами телемедицини, для своєчасного та ефективного надання медичної допомоги пацієнтам.
9. Обов’язкове інформування пацієнтів щодо можливості отримання інших необхідних медичних послуг безоплатно за рахунок коштів програми медичних гарантій.
10. Інформування пацієнтів щодо можливостей профілактики та лікування, залучення до ухвалення рішень щодо їх здоров'я, узгодження плану лікування з пацієнтами відповідно до їх очікувань та можливостей.
11. Забезпечення права пацієнтів, які перебувають на лікуванні у відділенні/палаті інтенсивної терапії, на допуск до нього/неї відвідувачів 24 години на добу в будь-який день тижня згідно з правилами, визначеними чинними нормативно-правовими актами.
12. Наявність затверджених у ЗОЗ локальних протоколів надання медичної допомоги (клінічних маршрутів пацієнтів) для певних нозологічних форм або патологічних станів пацієнтів.
13. Наявність затвердженої програми з інфекційного контролю та дотримання заходів із запобігання інфекціям, пов’язаних з наданням медичної допомоги, відповідно до чинних наказів МОЗ.
14. Наявність локальних документів з інфекційного контролю за особливо небезпечними інфекційними хворобами (ОНІХ) та запобігання їх розповсюдженню з обов’язково відпрацьованим сценарієм щодо впровадження протиепідемічного режиму у ЗОЗ та його суворого дотримання в організації роботи та наданні медичної допомоги в умовах виникнення пандемії, а також у випадку виникнення осередку інфікування ОНІХ (зокрема, гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2).
15. Наявність внутрішньої системи управління і контролю якості та безпеки медичної діяльності з дотриманням вимог до їх організації і проведення відповідно до чинного законодавства із здійсненням безперервного моніторингу індикаторів оцінки та критеріїв доступності, якості, безпеки надання медичної допомоги за напрямом її надання, ефективного контролю та управління якістю ЗОЗ для забезпечення прав пацієнтів на отримання медичної допомоги необхідного обсягу та належної якості.
16. Здійснення закупівлі лікарських засобів, визначених Національним переліком основних лікарських засобів, медичних виробів та витратних матеріалів, необхідних для надання медичної допомоги відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
17. Організація ефективного управління запасами лікарських засобів, медичних виробів та витратних матеріалів, закуплених ЗОЗ або отриманих шляхом централізованих закупівель МОЗ. Використання та збереження залишків лікарських засобів та медичних виробів, необхідних для лікування пацієнтів, у тому числі після закінчення дії договору з НСЗУ.
18. Дотримання вимог законодавства у сфері протидії насильству, в тому числі виявлення ознак насильства у пацієнтів та повідомлення відповідних служб згідно із затвердженим законодавством.
19. Дотримання прав людини надавачем медичних послуг відповідно до рекомендацій Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини та положень Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, Конвенції про права осіб з інвалідністю, Конвенції про права дитини та інших міжнародних договорів, ратифікованих Україною.

Додаткові вимоги до організації надання послуги (для надання медичної допомоги дітям):
1. Наявність відділення анестезіології та інтенсивної терапії та/або відділення інтенсивної терапії для дітей (щонайменше 9 ліжок).
2. Забезпечення цілодобового проведення лабораторних та інструментальних досліджень у ЗОЗ.
3. Наявність окремих сімейних палат, обладнаних відповідно до табеля оснащення профільного відділення, для сумісного перебування батьків або членів родини або інших законних представників разом з дитиною упродовж надання їй медичної та/або реабілітаційної допомоги.

Додаткові вимоги до організації надання послуги (для надання медичної допомоги дорослим):
1. Наявність відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги.
2. Наявність відділення анестезіології та інтенсивної терапії та/або відділення інтенсивної терапії (щонайменше 12 ліжок).
3. Забезпечення цілодобового проведення лабораторних та інструментальних досліджень у ЗОЗ.

Вимоги до спеціалістів та кількості фахівців, які працюють на посадах:
- Лікар-акушер-гінеколог та/або лікар-гінеколог дитячого та підліткового віку, та/або лікар-терапевт, та/або лікар-терапевт підлітковий, та/або лікар-алерголог, та/або лікар-алерголог дитячий, та/або лікар-гастроентеролог, та/або лікар-гастроентеролог дитячий, та/або лікар-гематолог, та/або лікар-гематолог дитячий, та/або лікар-геріатр, та/або лікар-дерматовенеролог, та/або лікар-дерматовенеролог дитячий, та/або лікар-ендокринолог, та/або лікар-ендокринолог дитячий, та/або лікар-імунолог, та/або лікар-імунолог дитячий, та/або лікар-імунолог клінічний, та/або лікар-інфекціоніст, та/або лікар-інфекціоніст дитячий, та/або лікар-кардіолог, та/або лікар-кардіолог дитячий, та/або лікар-кардіолог інтервенційний, та/або лікар-кардіолог-електрофізіолог, та/або лікар-кардіоревматолог дитячий, та/або лікар-комбустіолог, та/або лікар-невропатолог, та/або лікар-невролог дитячий, та/або лікар-нейрохірург, та/або лікар-нейрохірург дитячий, та/або лікар-нефролог, та/або лікар-нефролог дитячий, та/або лікар-ортопед-травматолог, та/або лікар-ортопед-травматолог дитячий, та/або лікар-отоларинголог, та/або лікар-отоларинголог дитячий, та/або лікар-офтальмолог, та/або лікар-офтальмолог дитячий, та/або лікар-педіатр, та/або лікар-педіатр-неонатолог, та/або лікар-пульмонолог, та/або лікар-пульмонолог дитячий, та/або лікар-ревматолог, та/або лікар-ревматолог дитячий, та/або лікар-токсиколог, та/або лікар-уролог, та/або лікар-уролог дитячий, та/або лікар-хірург, та/або лікар-хірург дитячий, та/або лікар-хірург-проктолог, та/або лікар-хірург судинний, та/або лікар-хірург серцево-судинний, та/або лікар-хірург торакальний – щонайменше 4 особи із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ (цілодобовий пост).
- Сестра медична – щонайменше 4 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ (цілодобовий пост).
2. У ЗОЗ:
- Лікар-ендоскопіст та/або лікар з ультразвукової діагностики, та/або лікар-рентгенолог, та/або лікар з функціональної діагностики – щонайменше одна особа із зазначеного переліку, яка працює за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Рентгенолаборант – щонайменше одна особа, яка працює за основним місцем роботи у цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Лікар-епідеміолог – щонайменше одна особа, яка працює за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
2.1. У відділенні/палаті інтенсивної терапії:
- Лікар-анестезіолог та/або лікар-анестезіолог дитячий (за умови надання допомоги дітям) – щонайменше 2 особи із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом (цілодобовий пост).
- Сестра медична – щонайменше 4 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ (цілодобовий пост).

Додаткові вимоги до спеціалістів та кількості фахівців, які працюють на посадах (для надання медичної допомоги дітям):
- Лікар-гінеколог дитячого та підліткового віку та/або лікар-алерголог дитячий, та/або лікар-гастроентеролог дитячий, та/або лікар-гематолог дитячий, та/або лікар-дерматовенеролог дитячий, та/або лікар-ендокринолог дитячий, та/або лікар-імунолог дитячий, та/або лікар-імунолог клінічний, та/або лікар-інфекціоніст дитячий, та/або лікар-кардіолог дитячий, та/або лікар-кардіоревматолог дитячий, та/або лікар-комбустіолог, та/або лікар-невролог дитячий, та/або лікар-нейрохірург дитячий, та/або лікар-нефролог дитячий, та/або лікар-ортопед-травматолог дитячий, та/або лікар-отоларинголог дитячий, та/або лікар-офтальмолог дитячий, та/або лікар-педіатр, та/або лікар-педіатр-неонатолог, та/або лікар-пульмонолог дитячий, та/або лікар-ревматолог дитячий, та/або лікар-токсиколог, та/або лікар-уролог дитячий, та/або лікар-хірург дитячий – щонайменше 4 особи із зазначеного переліку додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ.
- Сестра медична – щонайменше 8 осіб додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ (цілодобовий пост).
2. У ЗОЗ:
- Лікар з фізичної та реабілітаційної медицини та/або лікар з лікувальної фізкультури, та/або лікар з лікувальної фізкультури і спортивної медицини, та/або лікар-фізіотерапевт – щонайменше 1 особа із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Фізичний терапевт та/або ерготерапевт – щонайменше 1 особа із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Лікар-ендоскопіст – щонайменше 2 особи додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Лікар з ультразвукової діагностики, який пройшов підготовку з ультразвукової діагностики в педіатрії (курс тематичного удосконалення) – щонайменше 2 особи додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Лікар-рентгенолог – щонайменше 2 особи додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Лікар з функціональної діагностики – щонайменше одна особа додатково до основного переліку, яка працює за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Лікар-лаборант та/або бактеріолог, та/або біохімік – щонайменше 2 особи із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи у цьому ЗОЗ.

- Фельдшер-лаборант та/або лаборант клінічної діагностики, та/або лаборант клініко-діагностичної лабораторії, та/або лаборант – щонайменше 4 особи із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Рентгенолаборант – щонайменше 3 особи додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи у цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
2.1. У відділенні анестезіології та інтенсивної терапії та/або відділенні інтенсивної терапії для дітей:
- Лікар-анестезіолог дитячий – щонайменше 4 особи додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Сестра медична – щонайменше 8 осіб додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ (цілодобовий пост).

Додаткові вимоги до спеціалістів та кількості фахівців, які працюють на посадах (для надання медичної допомоги дорослим):
!. За місцем надання медичних послуг:
- Лікар-акушер-гінеколог та/або лікар-терапевт, та/або лікар-алерголог, та/або лікар-гастроентеролог, та/або лікар-гематолог, та/або лікар-геріатр, та/або лікар-дерматовенеролог, та/або лікар-ендокринолог, та/або лікар-імунолог, та/або лікар-імунолог клінічний, та/або лікар-інфекціоніст, та/або лікар-кардіолог, та/або лікар-кардіолог інтервенційний, та/або лікар-кардіолог-електрофізіолог, та/або лікар-комбустіолог, та/або лікар-невропатолог, та/або лікар-нейрохірург, та/або лікар-нефролог, та/або лікар-ортопед-травматолог, та/або лікар-отоларинголог, та/або лікар-офтальмолог, та/або лікар-пульмонолог, та/або лікар-ревматолог, та/або лікар-токсиколог, та/або лікар-уролог, та/або лікар-хірург, та/або лікар-хірург-проктолог, та/або лікар-хірург судинний, та/або лікар-хірург серцево-судинний, та/або лікар-хірург торакальний – щонайменше 6 осіб із зазначеного переліку додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ (цілодобовий пост).
- Сестра медична – щонайменше 8 осіб додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ.
2. У ЗОЗ:
- Лікар з фізичної та реабілітаційної медицини та/або лікар з лікувальної фізкультури, та/або лікар з лікувальної фізкультури і спортивної медицини, та/або лікар-фізіотерапевт, та/або фізичний терапевт, та/або ерготерапевт – щонайменше 2 особи із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Лікар-ендоскопіст – щонайменше 2 особи додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Лікар з ультразвукової діагностики – щонайменше 2 особи додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Лікар-рентгенолог – щонайменше 2 особи додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Лікар з функціональної діагностики – щонайменше одна особа додатково до основного переліку, яка працює за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Лікар-лаборант та/або бактеріолог, та/або біохімік – щонайменше 2 особи із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи у цьому ЗОЗ.
- Фельдшер-лаборант та/або лаборант клінічної діагностики, та/або лаборант клініко-діагностичної лабораторії, та/або лаборант – щонайменше 4 особи із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Рентгенолаборант – щонайменше 3 особи додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи у цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
2.1 У відділенні анестезіології та інтенсивної терапії та/або відділенні інтенсивної терапії для дорослих:
- Лікар-анестезіолог – щонайменше 4 особи додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Сестра медична – щонайменше 8 осіб додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ.
2.2 У відділенні екстреної (невідкладної) медичної допомоги:
- Лікар з медицини невідкладних станів – щонайменше 2 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ.
- Сестра медична та/або фельдшер, та/або фельдшер з медицини невідкладних станів – щонайменше 4 особи із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ.

Вимоги до переліку обладнання:
1. У ЗОЗ:
- резервне джерело електропостачання;
- автоматичне перемикальне комутаційне обладнання відповідно до ДСТУ IEC 60947-6-1: 2007;
- система ультразвукової візуалізації, зокрема на основі ефекту Доплера;
- електрокардіограф багатоканальний;
- система рентгенівська діагностична.
1.1 У відділенні/палаті інтенсивної терапії:
- приєднання внутрішніх мереж відділення до автономного резервного джерела електропостачання відповідно до нормативно-технічних документів;
- система забезпечення киснем: із концентрацією кисню на рівні не менше 93±3% та тиском кисню на виході 0,4 МПа, що забезпечується шляхом системи централізованого постачання кисню та/або кисневих концентраторів на кожне ліжко інтенсивної терапії зі швидкістю потоку кисню щонайменше 20 л/хв, в тому числі для забезпечення необхідного потоку та тиску кисню в системі для роботи апарата/ів ШВЛ;
- апарат штучної вентиляції легенів;
- ларингоскоп з набором клинків;
- система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (неінвазивний АТ, ЧСС, ЕКГ, SpO2, t), у тому числі з комплектами відповідних манжеток та датчиків для дітей усіх вікових груп у випадку надання допомоги дітям – щонайменше 2;
- портативний дефібрилятор з функцією синхронізації, у тому числі з електродами для дефібриляції дітей усіх вікових груп у випадку надання допомоги дітям;
- автоматичний дозатор лікувальних речовин – щонайменше 4;
- аспіратор (відсмоктувач).
2. За місцем надання медичних послуг:
- централізована та/або змішана, та/або децентралізована система постачання кисню з наявністю кисневих вихідних точок (розеток) у 20% ліжок відділення;
- автоматичний дозатор лікувальних речовин – щонайменше 10;
- мішок ручної вентиляції легенів;
- глюкометр;
- пульсоксиметр – щонайменше 4;
- тонометр та/або тонометр педіатричний з манжетками для дітей різного віку;
- термометр безконтактний – щонайменше 2;
- ваги медичні, ростомір медичний, медичні ваги для немовлят (для дитячих відділень) за потребою.

Додаткові вимоги до переліку обладнання (для надання медичної допомоги дітям): 
1. У ЗОЗ:
- система рентгенівської комп'ютерної томографії у ЗОЗ або на умовах оренди, підряду та інших умов користування необхідного обладнання із забезпеченням цілодобового доступу;
- гнучкий відеогастроскоп;
- гнучкий відеоколоноскоп;
- гнучкий відеобронхоскоп;
- система ультразвукової візуалізації з кольоровим доплером і набором датчиків для дітей різного віку у випадку надання допомоги дітям замість системи ультразвукової візуалізації, зокрема на основі ефекту Доплера.
1.1 У приймальному відділенні:
- глюкометр;
- електрокардіограф багатоканальний;
- портативний дефібрилятор з функцією синхронізації, у тому числі з електродами для дефібриляції дітей усіх вікових груп у випадку надання допомоги дітям;
- система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (неінвазивний АТ, ЧСС, ЕКГ, SpO2, t);
- мішок ручної вентиляції легенів.
1.2 У лабораторії:
- аналізатор газів крові;
- гематологічний аналізатор;
- коагуляційний аналізатор;
- біохімічний аналізатор;
- аналізатор сечі.
1.3 У відділенні анестезіології та інтенсивної терапії та/або відділенні інтенсивної терапії для дітей:
- приєднання внутрішніх мереж відділення до автономного резервного джерела електропостачання відповідно до нормативно-технічних документів;
- система централізованого постачання кисню з джерелом медичного кисню (центральний кисневий пункт та/або киснево-газифікаційна станція та/або кисневий/і концентратор/и), що здатна підтримувати концентрацію кисню на рівні не менше 93±3%, тиск на рівні не менше 0,4 МПа, потік на рівні не менше 20 л/хв;
- апарат штучної вентиляції легенів для дітей усіх вікових груп – щонайменше 8;
- апарат штучної вентиляції легенів портативний транспортний з автономними живленням для дітей усіх вікових груп;
- система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (неінвазивний АТ, ЧСС, ЕКГ, SpO2, t) для дітей усіх вікових груп з комплектами відповідних манжеток та датчиків – щонайменше 8, щонайменше 1 з яких із можливістю вимірювання рівня CO2;
- пульсоксиметр для дітей усіх вікових груп – щонайменше 9;
- автоматичний дозатор лікувальних речовин – щонайменше 14;
- пристрій для прискореної внутрішньовенної інфузії під тиском;
- електрокардіограф багатоканальний для дітей усіх вікових груп;
- аспіратор (відсмоктувач) – щонайменше 8;
- ларингоскоп з набором клинків або відеоларингоскоп – щонайменше 4;
- відкрита реанімаційна система для виходжування новонароджених – щонайменше 4;
- набір (укладка) для реанімації – щонайменше 2;
- мішок ручної вентиляції легенів – щонайменше 6;
- ваги електронні – щонайменше 4;
- система рентгенівська діагностична портативна;
- стійка пересувна для вертикальних рентгенівських знімків;
- система ультразвукової візуалізації цифрова з кольоровим доплером і набором датчиків:
   i. конвексний (абдомінальний);
   ii. лінійний (для дослідження судин);
   iii. секторний з фазованою решіткою (кардіальний для ЕХОКс).

Додаткові вимоги до переліку обладнання (для надання медичної допомоги дорослим):
1. У ЗОЗ:
система рентгенівської комп'ютерної томографії або система магнітно-резонансної томографії у ЗОЗ або на умовах оренди, підряду та інших умов користування необхідного обладнання із забезпеченням цілодобового доступу;
- гнучкий відеогастроскоп;
- гнучкий відеоколоноскоп;
- гнучкий відеобронхоскоп.
1.1 У відділенні екстреної (невідкладної) медичної допомоги:
- приєднання внутрішніх мереж відділення до автономного резервного джерела електропостачання відповідно до нормативно-технічних документів;
- система централізованого постачання кисню з джерелом медичного кисню (центральний кисневий пункт та/або киснево-газифікаційна станція, та/або кисневий/і концентратор/и), що здатна підтримувати концентрацію кисню на рівні не менше 93±3%, тиск на рівні не менше 0,4 МПа, потік на рівні не менше 20 л/хв;
- неінвазивна система вентиляції легенів (BIPAP/CPAP);
- система ультразвукової візуалізації портативна;
- глюкометр;
- електрокардіограф багатоканальний;
- портативний дефібрилятор з функцією синхронізації;
- система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (неінвазивний АТ, ЧСС, ЕКГ, SpO2, t);
- мішок ручної вентиляції легенів.
1.2 У лабораторії:
- аналізатор газів крові;
- гематологічний аналізатор;
- коагуляційний аналізатор;
- біохімічний аналізатор;
- аналізатор сечі.
1.3 У відділенні анестезіології та інтенсивної терапії та/або відділенні інтенсивної терапії для дорослих:
- приєднання внутрішніх мереж відділення до автономного резервного джерела електропостачання відповідно до нормативно-технічних документів;
- система централізованого постачання кисню з джерелом медичного кисню (центральний кисневий пункт та/або киснево-газифікаційна станція, та/або кисневий/і концентратор/и), що здатна підтримувати концентрацію кисню на рівні не менше 93±3%, тиск на рівні не менше 0,4 МПа, потік на рівні не менше 20 л/хв;
- апарат штучної вентиляції легенів – щонайменше 11;
- апарат штучної вентиляції легенів портативний транспортний з автономним живленням – щонайменше 2;
- система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (неінвазивний АТ, ЧСС, ЕКГ, SpO2, t) – щонайменше 11, щонайменше 2 з яких із можливістю вимірювання рівня CO2;
- пульсоксиметр – щонайменше 6;
- автоматичний дозатор лікувальних речовин – щонайменше 14;
- електрокардіограф багатоканальний;
- електрокардіостимулятор зовнішній;
- портативний дефібрилятор з функцією синхронізації;
- аспіратор (відсмоктувач) – щонайменше 11;
- апарат для гострого гемодіалізу «Штучна нирка» (при відсутності відділення екстракорпоральної детоксикації);
- мішок ручної вентиляції легенів – щонайменше 4;
- система рентгенівська діагностична портативна;
- набір (укладка) для реанімації – щонайменше 2;
- система ультразвукової візуалізації з кольоровим доплером і набором датчиків:
   - лінійний (для дослідження судин) з середньою частотою 7,5 МГц шириною 40-50 мм;
   - конвексний (абдомінальний) з частотою 2-6 МГЦ;
   - секторний з фазованою решіткою (кардіальний для ЕХОКс) з частотою 2-4 МГц.

Інші вимоги:
1. Наявність ліцензії на провадження господарської діяльності, пов’язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (зберігання, використання).
2. Наявність ліцензії на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання (експлуатація) або державна реєстрація джерел іонізуючого випромінювання в Державному регістрі джерел іонізуючого випромінювання (на обладнання, експлуатація якого не потребує ліцензування) на все обладнання, яке визначено в умовах закупівлі та потребує такої ліцензії.

Опис медичних послуг, які будуть надаватися за Договором (Специфікація)
Для належного виконання Договору надавач медичних послуг зобов’язується забезпечити наступний обсяг послуги (специфікація) відповідно до потреб пацієнта:
1. Забезпечення первинного огляду пацієнта/пацієнтки з визначенням його/її маршрутизації.
2. Проведення лабораторних досліджень, зокрема:
- розгорнутий клінічний аналіз крові;
- група крові і резус-фактора;
- біохімічний аналіз крові (загальний білок, альбумін, глобулін, альфа-амілаза, аспартатамінотрансфераза (АсАТ), аланінамінотрансфераза (АлАТ), білірубін і його фракції (загальний, прямий, непрямий), креатинін, сечовина, сечова кислота, електроліти: калій, хлор, натрій, магній, кальцій; феритин; сироватковий прокальцитонін, тропонін I або Т, високочутливий (hs-cTnI); гамма-глутамінтранспептидаза (ГГТП), лужна фосфатаза, показник антинуклеарних антитіл (AНA));
- ліпідний профіль: тригліцериди, загальний холестерин, ліпопротеїди низької щільності (ЛПНЩ), ліпопротеїди високої щільності (ЛПВЩ) в сироватці крові;
- ревматологічні та гострофазові показники (ревматоїдний фактор (кількісне визначення), сіалові кислоти, С-реактивний білок (кількісне визначення), антистрептолізин-О (кількісне визначення));
- коагуляційний гемостаз (тромбіновий час, активований частковий (парціальний) тромбопластиновий час (АЧТЧ, АПТЧ), фібриноген, міжнародне нормалізоване відношення (МНВ));
- глюкоза в цільній крові або сироватці крові;
- глюкозотолерантний тест;
- глікозильований гемоглобін у цільній крові;
- дослідження спинномозкової рідини;
- аналіз сечі загальний;
- мікроальбумін у сечі;
- кетони (ацетон) сечі;
- копрограма;
- тестування на сифіліс, гепатити, ВІЛ, SARS-CoV-2, грип;
- бактеріологічні дослідження з визначенням патогенної флори, умовно патогенних та облігатних бактерій, а також мікропреципітації на сифіліс, визначення найпростіших та гельмінтів калу, серотипування та чутливість до антибактеріальної терапії;
- інші лабораторні дослідження відповідно до галузевих стандартів.
3. Проведення інструментальних обстежень, зокрема:
- електрокардіографія (ЕКГ);
- ультразвукові дослідження, в тому числі із проведенням доплерографії;
- ендоскопічні дослідження;
- рентгенологічні дослідження, в тому числі комп’ютерна томографія (в тому числі з внутрішньовенним контрастуванням);
- магнітно-резонансна томографія (в тому числі з внутрішньовенним контрастуванням);
- інші інструментальні дослідження відповідно до галузевих стандартів.
4. Своєчасне знеболення на всіх етапах діагностики та лікування: обов’язкове анестезіологічне забезпечення під час виконання всіх боліінвазійних діагностичних та інших лікувальних процедур, цілодобовий доступ до ненаркотичних та наркотичних знеболювальних засобів.
5. Надання медичної допомоги, направленої на полегшення, зняття чи усунення симптомів і проявів захворювання чи іншого порушення життєдіяльності, нормалізація порушених процесів життєдіяльності і одужання, відновлення здоров’я пацієнта/пацієнтки без застосування хірургічних операцій.
6. Проведення інтенсивної терапії пацієнту/пацієнтці у випадку виникнення у них загрозливих для життя станів.
7. Проведення консультацій лікарями інших спеціальностей у ЗОЗ або на умовах договору підряду.
8. Надання пацієнтам послуг з реабілітації в гострому періоді реабілітації (за відсутності протипоказань) в стаціонарних умовах та направлення пацієнта/пацієнтки для отримання реабілітаційної допомоги у післягострому та довготривалому періодах реабілітації.
9. Надання медичної допомоги вагітним з ускладненим перебігом вагітності та/або екстрагенітальною патологією.
10. Забезпечення цілодобового лікарського спостереження та медсестринського догляду.
11. Проведення заходів і