gov.ua
Державні сайти України

Національна служба здоров'я України

Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України

Людям із порушенням зору
ua
En
in English

ОГОЛОШЕННЯ
про укладення договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій за пакетом «Лікування та супровід дорослих і дітей з гематологічними та онкогематологічними захворюваннями в амбулаторних та стаціонарних умовах» від 5 грудня 2022 року

Подання пропозицій та їх розгляд

     Відповідно до цього оголошення Національна служба здоров’я України (далі – НСЗУ) укладає договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій (далі – договір) із суб’єктами господарювання, які мали укладені договори у 2022 році за цим пакетом медичних послуг та виключно за місцями надання послуг, які були зазначені у договорі станом на 31 грудня 2022 року.
     Розгляд пропозицій про укладення договору відповідно до цього оголошення здійснюється в тому числі на предмет відповідності поданої пропозиції вимогам законодавства, чинного на момент укладення договору.

1. Строк подання пропозиції спливає о 18 годині 00 хвилин за київським часом 19 грудня 2022 року.
Пропозиції на укладення договору, у тому числі з усунутими недоліками (повторні), подані після закінчення строку подання, не розглядаються.
Якщо суб’єкту господарювання надіслано повідомлення про виправлення помилок у його пропозиції після граничної дати подання пропозицій, суб’єкт господарювання має право подати оновлену пропозицію протягом двох робочих днів з дня надіслання НСЗУ повідомлення про виправлення помилок.
Розрахунок загальної орієнтовної ціни договору (запланованої та фактичної вартості послуг) здійснюється відповідно до законодавства, яким визначені особливості реалізації програми медичних гарантій на відповідний період.
2. Заявник подає до НСЗУ пропозицію (заяву та додатки до неї) в електронній формі шляхом заповнення електронних полів.
Під час заповнення заяви необхідно зазначити:
- інформацію про підставу, відповідно до якої діє підписант договору (для юридичних осіб автоматично зазначається «діє на підставі Статуту», для фізичних осіб – підприємців – необхідно вказати номер та дату запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань);
- місця надання послуг, які будуть включені до договору;
- банківські реквізити суб'єкта господарювання (IBAN) (помилка у банківських реквізитах може призвести до необхідності проходження повторної процедури укладення договору та, відповідно, до відтермінування оплати за надані послуги. Відповідальність за правильність банківських реквізитів, які автоматично будуть відображені у проєкті договору, несе суб'єкт господарювання);
- інформацію про підрядників, які будуть залучені до виконання договору в частині надання медичних послуг відповідно до цього оголошення, вид медичних послуг для надання яких будуть залучені підрядники, номер, дату та строк дії договору  укладеного з підрядником.
У разі потреби, разом із заявою також необхідно подати додатки до неї, які слід прикріпити у вигляді сканованих документів у форматі PDF (далі – пропозиція), або відомості (посилання) щодо наявності такої інформації в державному реєстрі, базі даних або інших інформаційних ресурсах.

Перелік додатків до пропозиції:
Додаток 1. Сканована копія в електронній формі документа, що підтверджує повноваження підписанта.
Додаток 2. Сканована копія документа, що підтверджує доступність будівлі та приміщення, в яких суб’єкт господарювання провадитиме свою діяльність, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до будівельних норм і правил, виданого фахівцем з питань технічного обстеження будівель та споруд, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Якщо зазначений документ подавався суб’єктом господарювання під час укладення договору на 2022 рік, він додається у разі, коли відбулися зміни умов його отримання (зокрема,  внесення змін до самого документа).

3. Суб’єкт господарювання, який бажає укласти договір з НСЗУ на визначених в оголошенні умовах, до подання пропозиції повинен забезпечити внесення до електронної системи охорони здоров’я актуальної інформації про:
1) суб’єкт господарювання, місця надання ним медичних послуг та медичне обладнання, зазначене в оголошенні;
2) ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (дата, строк дії, номер наказу, номер ліцензії та вид господарської діяльності, на право здійснення якого видано ліцензію);
3) суб’єктів господарювання, які будуть залучені до виконання договору (підрядники);
4) уповноважених осіб та медичних працівників, які будуть залучені до укладення або виконання договору.
УВАГА: У разі коли після подання пропозиції зазначена інформація змінюється, суб’єкт господарювання повинен у той же день внести відповідні зміни до електронної системи охорони здоров’я.
4. НСЗУ розглядає пропозиції про укладення договору до 26 грудня 2022 року включно.

Умови закупівлі медичних послуг, які будуть надаватись за Договором
Умови надання послуги: амбулаторно та/або стаціонарно.

Підстави надання послуги:
- направлення лікаря з надання ПМД, якого обрано за декларацією про вибір лікаря;
- направлення лікуючого лікаря;
- переведення з іншого ЗОЗ/клінічного підрозділу ЗОЗ;
- доставлення бригадою екстреної (швидкої) медичної допомоги пацієнтів із встановленим діагнозом:
- злоякісні новоутворення лімфоїдної та споріднених тканин (лімфоми) (C81-C88.9);
- множинна мієлома та злоякісні плазмоклiтиннi новоутворення (С90.0-С90.3);
- злоякісні новоутворення лімфоїдної, кровотворної та споріднених тканин (лейкемії) (C91-C95.9);
- інші та неуточнені злоякісні новоутворення лiмфоїдної, кровотворної та споріднених тканин (гістіоцитози) (C96);
- істина поліцитемія (D45);
- мiєлодиспластичнi синдроми (D46);
- інші новоутворення невизначеного або невідомого характеру лімфоїдної, кровотворної та споріднених їм тканин (D47.1, D47.2, D47.3, D47.4, D47.5);
- вроджені важкі анемії, апластичні анемії та синдроми вродженої кістковомозкової недостатності (D56.0, D56.1, D57.0, D59.5, D60.0, D61.3, D64.0, D64.4);
- інші хвороби крові та кровотворних органів (D70, D76.1, D76.2);
- деякі порушення з залученням імунного механізму (D81.0, D81.1, D81.2, D81.3, D81.6, D81.7, D82.0, D82.1, D82.3).

Вимоги до організації надання послуги:
1. Наявність окремого структурного підрозділу (відділення/центру), який призначений для лікування онкогематологічних, гематологічних та онкологічних захворювань та має обмежений доступ пацієнтів іншого профілю або осіб, не пов’язаних із наданням медичної допомоги пацієнтам з онкогематологічними, гематологічними та онкологічними захворюваннями (контроль доступу до відділення).
2. Наявність палат інтенсивної терапії для проведення цілодобової інтенсивної терапії та моніторингу у профільному (онкогематологічному) відділенні із забезпеченими 50% ліжко-місць у відділенні киснем.
3. Наявність відділення анестезіології та інтенсивної терапії та/або відділення інтенсивної терапії загального профілю в тій самій будівлі, де розташоване профільне відділення.
4. Наявність щонайменше 2 палат (блоків) з індивідуальним санвузлом та можливістю повної ізоляції пацієнтів.
5. Наявність в межах структурного підрозділу відповідного окремого приміщення для виконання інвазивних маніпуляцій, обладнаного системою централізованої подачі кисню та обладнанням для моніторингу вітальних функцій (ЧСС, АТ, SpO2, ЕКГ-моніторинг та ін.) пацієнта.
6. Наявність приміщення для приготування розчинів хіміо- та таргетних препаратів згідно зі стандартами щодо розмірів приміщення.
7. Наявність окремих сімейних палат, обладнаних відповідно до табеля оснащення профільного відділення, для сумісного перебування батьків або членів родини або інших законних представників разом з дитиною упродовж надання їй медичних послуг та/або реабілітаційних послуг у сфері охорони здоров'я.
8. Забезпечення проведення клінічних, біохімічних лабораторних досліджень у ЗОЗ, проточної цитофлуориметрії аспіратів кісткового мозку та/або клітин периферичної крові, цитоморфологічного, імуноцитологічного, імуногістохімічного (для трепанбіоптатів), молекулярно-цитогенетичного дослідження біологічних матеріалів, взятих у тому числі під час аспіраційної та трепанобіопсії кісткового мозку (залежно від потреб пацієнтів), патоморфологічні дослідження (гістологічне, імуногістохімічне дослідження біоптатів пухлини кісткового мозку), дослідження моноклональних антитіл у сироватці крові, бактеріологічного дослідження в ЗОЗ та/або на умовах договору підряду, або направлення біологічного матеріалу до лабораторії, що розташовується у національному ЗОЗ.
9. Забезпечення проведення інструментальних досліджень: магнітно-резонансної томографії, комп’ютерної томографії, ендоскопічної та рентгенологічної діагностики у ЗОЗ або на умовах оренди, підряду та інших умов  користування.
10. Забезпечення проведення досліджень із використанням однофотонного емісійного комп'ютерного томографа, поєднаного з комп'ютерним томографом (ОФЕКТ/КТ) у ЗОЗ або на умовах оренди, підряду та інших умов  користування.
11. Забезпечення  проведення УЗД у цілодобовому режимі за місцем надання медичних послуг.
12. Забезпечення виконання аспіраційної біопсії та трепанобіопсії кісткового мозку у ЗОЗ.
13. Забезпечення цілодобового моніторингу вітальних функцій (ЧСС, АТ, SpO2, ЕКГ-моніторинг та ін.).
14. Забезпечення належного догляду за центральними венозними катетерами відповідно до розроблених стандартів операційних процедур (СОП).
15. Забезпечення необхідною трансфузійною підтримкою в цілодобовому режимі. Всі препарати крові обов’язково повинні бути опромінені, з метою інактивації лімфоцитів, та лейкодеплетовані, окрім випадків використання гранулоцитів, відповідно нормативно-правових документів. Забезпечення цілодобового доступу до препаратів та компонентів крові, в тому числі: еритроцити, свіжозаморожена плазма, кріопреципітат, тромбоцити, отримані аферезним методом, розчин альбуміну, імуноглобуліни відповідно до нормативно-правових актів. Наявність цілодобової логістики препаратів та компонентів крові, наявність умов для правильного зберігання препаратів та компонентів крові (інкубатор та шейкер тромбоконцентрату, морозильна камера). Забезпечення обов’язкової інактивації патогенів (опромінення компонентів крові, згідно з чинною нормативно-правовою документацію) визначення маркерів збудників трансфузійно-трансмісивних інфекцій: ВІЛ, гепатитів методом ПЛР, сифілісу.
16. Забезпечення надання пацієнтам послуг з  реабілітації в гострому періоді реабілітації (за відсутності протипоказань) в стаціонарних умовах та направлення пацієнтів для отримання реабілітаційної допомоги у післягострому та довготривалому періодах реабілітації.
17. Забезпечення цілодобового лікарського та медсестринського догляду за пацієнтами, через залучення середнього медичного персоналу, який працює за основним місцем роботи в структурному підрозділі з лікування онкогематологічних та гематологічних захворювань та не залучений до роботи в інших структурних підрозділах ЗОЗ.
18. Наявність затвердженого персонального складу постійно діючої мультидисциплінарної групи спеціалістів (консиліуму), до складу якого входять: щонайменше 2 лікарі-гематологи та/або лікарі-онкологи, спеціаліст з клінічної лабораторної діагностики, лікар з променевої терапії та/або лікар-радіолог, та/або лікар з радіонуклідної діагностики та інші спеціалісти відповідно до потреби. У випадку лікування дітей залучення до складу групи спеціалістів (консиліуму) 2 лікарів-онкологів дитячих та/або лікарів-гематологів дитячих, та/або лікарів-гематологів-онкологів дитячих та відповідних спеціалістів дитячого профілю.
19. Забезпечення пацієнтів зі встановленим діагнозом лікарськими засобами для проведення спеціального лікування та супровідної терапії, постачання яких здійснюється шляхом централізованих закупівель МОЗ, за рахунок інших програм центрального та місцевого бюджетів, а також лікарськими засобами, визначеними Національним переліком основних лікарських засобів, необхідними медичними виробами та витратними матеріалами відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я та медико-технологічних документів.
20. Наявність протоколу утилізації та знищення залишків лікарських засобів.
21. Взаємодія з іншими надавачами медичних послуг, центрами соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, службами у справах дітей, територіальними центрами соціального обслуговування населення, іншими надавачами соціальних послуг, у тому числі неурядовими та благодійними організаціями, правоохоронними органами, підприємствами, установами та організаціями, засобами масової інформації, органами місцевого самоврядування на території обслуговування в інтересах своєчасного та ефективного надання допомоги пацієнтам.
22. Обов’язкове інформування пацієнтів щодо можливості отримання інших необхідних медичних послуг безоплатно за рахунок коштів програми медичних гарантій.
23. Інформування пацієнтів щодо можливостей профілактики та лікування, залучення до ухвалення рішень щодо їх здоров'я, узгодження плану лікування з пацієнтами відповідно до їх очікувань та можливостей.
24. Забезпечення права пацієнтів, які перебувають на лікуванні у відділенні інтенсивної терапії, на допуск до нього/неї відвідувачів 24 години на добу в будь-який день тижня згідно з правилами, визначеними чинними нормативно-правовими актами.
25. Наявність затвердженої програми з інфекційного контролю та дотримання заходів із запобігання інфекціям, пов’язаних з наданням медичної допомоги, відповідно до чинних наказів МОЗ.
26. Наявність локальних документів з інфекційного контролю за особливо небезпечними інфекційними хворобами (ОНІХ) та запобігання їх розповсюдженню з обов’язково відпрацьованим сценарієм щодо впровадження протиепідемічного режиму у ЗОЗ та його суворого дотримання в організації роботи та наданні медичної допомоги в умовах виникнення пандемії, а також у випадку виникнення осередку інфікування ОНІХ (зокрема, гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2).
27. Наявність внутрішньої системи управління і контролю якості та безпеки медичної діяльності з дотриманням вимог до їх організації і проведення відповідно до чинного законодавства із здійсненням безперервного моніторингу індикаторів оцінки та критеріїв доступності, якості, безпеки надання медичної допомоги за напрямом її надання, ефективного контролю та управління якістю ЗОЗ для забезпечення прав пацієнтів на отримання медичної допомоги необхідного обсягу та належної якості.
28. Здійснення закупівлі лікарських засобів,  визначених Національним переліком основних лікарських засобів,   медичних виробів та витратних матеріалів, необхідних для надання медичної допомоги відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
29. Організація ефективного управління запасами лікарських засобів, медичних виробів та витратних матеріалів, закуплених ЗОЗ або отриманих шляхом централізованих закупівель МОЗ. Використання та збереження залишків лікарських засобів та медичних виробів, необхідних для лікування пацієнтів, у тому числі після закінчення дії договору з НСЗУ.
30. Обов’язкове інформування регіонального канцер-реєстру (за місцем реєстрації хворого) про проведений етап спеціального лікування, гістологічне підтвердження первинного вогнища та регіональних лімфатичних вузлів, вогнищ можливого метастазування, наявність ускладнень перенесеного лікування, відповідь на лікування.
31. Дотримання прав людини надавачем медичних послуг відповідно до рекомендацій Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини та положень Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, Конвенції про права осіб з інвалідністю, Конвенції про права дитини та інших міжнародних договорів, ратифікованих Україною.
32. Дотримання вимог законодавства у сфері протидії насильству, в тому числі виявлення ознак насильства у пацієнтів та повідомлення відповідних служб згідно із затвердженим законодавством.

Вимоги до спеціалістів та кількості фахівців, які працюють на посадах:
1. За місцем надання медичних послуг:
a. Лікар-гематолог та/або лікар-онколог – щонайменше 4 особи із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ. У випадку лікування дітей: лікар-онколог дитячий та/або лікар-гематолог дитячий, та/або лікар-гематолог-онколог дитячий – щонайменше 4 особи із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ, з них принаймні 2 особи – лікар-гематолог дитячий та/або лікар-гематолог-онколог дитячий.
b. Сестра медична – щонайменше 10 осіб, які працюють за основним місцем роботи в структурному підрозділі з лікування онкогематологічних захворювань (цілодобовий пост).
2. У ЗОЗ:
a. Лікар-анестезіолог та/або лікар-анестезіолог дитячий – щонайменше 4 особи із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ (цілодобовий пост). У випадку лікування дітей у ЗОЗ для дорослих: лікар-анестезіолог дитячий – щонайменше 2 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ.
b. Лікар-хірург та/або лікар-хірург дитячий, та/або лікар-хірург-онколог – щонайменше одна особа із зазначеного переліку, яка працює за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ.
c. Лікар з променевої терапії та/або лікар-радіолог, та/або лікар з радіонуклідної діагностики, та/або лікар-рентгенолог – щонайменше одна особа, яка працює за основним місцем роботи в цьому закладі або за сумісництвом.
d. Лікар з ультразвукової діагностики – щонайменше 2 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ.
e. Лікар-лаборант та/або спеціаліст з лабораторної діагностики з вищою освітою зі спеціальною підготовкою у діагностиці дитячих/дорослих онкогематологічних та гематологічних захворювань (у тому числі аналіз аспіратів кісткового мозку) – щонайменше 2 особи із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ.
f. Лікар-психолог та/або психолог, та/або лікар-психотерапевт – щонайменше 2 особи із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи у цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
g. Лікар з фізичної та реабілітаційної медицини та/або лікар з лікувальної фізкультури, та/або лікар з лікувальної фізкультури і спортивної медицини, та/або фізичний терапевт, та/або ерготерапевт – щонайменше 1 особа із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи у цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
h. Рентгенолаборант – щонайменше одна особа, яка працює за основним місцем роботи у цьому ЗОЗ.
i. Фельдшер-лаборант та/або лаборант клінічної діагностики, та/або лаборант клініко-діагностичної лабораторії, та/або лаборант – щонайменше 4 особи із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.

Вимоги до переліку обладнання:
1. У ЗОЗ:
a. система рентгенівська діагностична;
b. система рентгенівської комп'ютерної томографії (в тому числі для досліджень з внутрішньовенним контрастуванням) (у власності ЗОЗ, на умовах договору оренди, підряду та інших умов користування);
c. система магнітно-резонансної томографії (в тому числі для досліджень з внутрішньовенним контрастуванням) (у власності ЗОЗ, на умовах оренди, підряду та інших умов  користування);
d. система ультразвукової візуалізації, зокрема на основі ефекту Доплера;
e. цитоцентрифуга для виготовлення цитологічних препаратів біологічних рідин;
f. шейкер-перемішувач тромбоконцентрату;
g. інкубатор;
h. морозильна камера.
2. За місцем надання медичних послуг:
a. резервне джерело електропостачання;
b. автоматичне перемикальне комутаційне обладнання відповідно до ДСТУ IEC 60947-6-1: 2007.
2.1. В онкогематологічному відділенні:
a. приєднання внутрішніх мереж відділення до автономного резервного джерела електропостачання відповідно до нормативно-технічних документів;
b. централізована та/або змішана, та/або децентралізована система киснезабезпечення з наявністю кисневих вихідних точок (розеток) у 50% ліжок відділення (місця надання послуги);
c. система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (неінвазивний АТ, ЧСС, ЕКГ, SpO2, t) – щонайменше 4, з комплектами відповідних манжеток та датчиків (для лікування дітей);
d. ліжко медичне функціональне – не менше ніж 50% від загальної кількості ліжок у відділенні;
e. шафа лабораторна витяжна для розведення цитостатичних препаратів – щонайменше 2;
f. система ультразвукової візуалізації, зокрема на основі ефекту Доплера;
g. електрокардіограф багатоканальний;
h. автоматичний дозатор лікувальних речовин – щонайменше 15;
i. аспіратор (відсмоктувач);
j. глюкометр;
k. тонометр та/або тонометр педіатричний з манжетками для дітей різного віку – щонайменше 4;
l. пульсоксиметр – щонайменше 4;
m. термометр безконтактний – щонайменше 4.
2.2. У палаті інтенсивної терапії:
- приєднання внутрішніх мереж відділення до автономного резервного джерела електропостачання відповідно до нормативно-технічних документів;
- централізована система киснезабезпечення з джерелом медичного кисню (центральний кисневий пункт та/або киснево-газифікаційна станція, та/або кисневий/і концентратор/и), що здатна підтримувати концентрацію кисню на рівні не менше 93±3%, тиск на рівні не менше 0,4 МПа, потік на рівні не менше 20 л/хв;

автоматичний дозатор лікувальних речовин – щонайменше 2;
- апарат штучної вентиляції легенів – щонайменше 2;
- портативний дефібрилятор з функцією синхронізації;
- мішок ручної вентиляції легенів;
- ларингоскоп з набором клинків;
- система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (неінвазивний АТ, ЧСС, ЕКГ, SpO2, t та інш.) – щонайменше 2.
3. У лабораторії:
a. гематологічний аналізатор– 2;
b. біохімічний аналізатор – 2.

Інші вимоги:
1. Наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю анестезіологія та/або дитяча анестезіологія, онкологія та/або дитяча онкологія, гематологія та/або дитяча гематологія.
2. Наявність ліцензії на провадження господарської діяльності, пов'язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (зберігання, використання).
3. Наявність ліцензії на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання (експлуатація) або державна реєстрація джерел іонізуючого випромінювання в Державному регістрі джерел іонізуючого випромінювання (на обладнання, експлуатація якого не потребує ліцензування) на все обладнання, яке визначено в умовах закупівлі та потребує такої ліцензії.
4. Забезпечення дотримання вимог державної системи реєстрації випадків раку відповідно до наказу МОЗ від 01.10.2013 № 845 «Про систему онкологічної допомоги населенню України».

Опис медичних послуг, які будуть надаватися за Договором (Специфікація)
Для належного виконання Договору надавач медичних послуг зобов’язується забезпечити наступний обсяг послуги (специфікація) відповідно до потреб пацієнта:
1. Діагностика та лікування пацієнта/пацієнтки з підтвердженим онкогематологічним або гематологічним захворюванням (визначеним у підставах надання послуг) та пацієнта/пацієнтки у клініко-лабораторній ремісії.
2. Проведення необхідних лабораторних досліджень пацієнту/пацієнтці з підтвердженим онкогематологічним або гематологічним захворюванням та пацієнту/пацієнтці у клініко-лабораторній ремісії, зокрема:
- розгорнутий клінічний аналіз крові на автоматичному гематологічному аналізаторі; цитоморфологічне дослідження клітин крові, диференційований підрахунок лейкоцитів (лейкоцитарна формула); підрахунок кількості ретикулоцитів (у цілодобовому режимі);
- визначення групи крові і резус-фактора (в цілодобовому режимі);
- біохімічний аналіз крові (загальний білок, С-реактивний білок (CRP, кількісне визначення), альфа-амілаза, аспартатамінотрансфераза (АсАТ), аланінамінотрансфераза (АлАТ), гамма-глутамілтранспептидаза (ГГТП), лактатдегідрогеназа (ЛДГ), лужна фосфатаза (ЛФ), білірубін і його фракції (загальний, прямий, непрямий), креатинін, сечовина, сечова кислота, електроліти (хлор, калій, натрій, кальцій, фосфор), феритин, прокальцитонін (у цілодобовому режимі); альбумін, рівень сироваткового заліза, β2-мікроглобулін;
- коагуляційний гемостаз (фібриноген, тромбіновий час, активований частковий (парціальний) тромбопластиновий час (АЧТЧ, АПТЧ), міжнародне нормалізоване відношення (МНВ), D-димер (у цілодобовому режимі);
- глюкоза в цільній крові або сироватці крові (в цілодобовому режимі);
- визначення білкових фракцій методом електрофорезу (кількість М-протеїну) та імунофіксація білків сироватки крові та сечі  (виявлення важких ланцюгів імуноглобуліну IgG, IgA, IgM, IgD, IgE,  легких вільних ланцюгів каппа та лямбда) в ЗОЗ або на умовах договору підряду;
- визначення рівня та типу нормальних імуноглобулінів IgG, IgA, IgM в сироватці крові;
- цитоморфологічне дослідження спинномозкової рідини з використанням методу рідинної цитології, біохімічне дослідження спинномозкової рідини;
- загальний аналіз сечі;
- визначення рівня білка у добовій сечі та білок Бенс-Джонса;
- проточна цитофлуориметрія аспіратів кісткового мозку та/або клітин периферичної крові;
- патоморфологічні дослідження (гістологічне, імуногістохімічне дослідження біоптатів пухлини та трепанбіоптатів кісткового мозку) у закладі охорони здоров’я (ЗОЗ) або на умовах договору підряду;
- цитологічні дослідження, в тому числі цитоцентрифугатів біологічних рідин;
- цитогенетичні та молекулярно-цитогенетичні дослідження (у ЗОЗ або на умовах договору підряду);
- дослідження моноклональних антитіл у сироватці крові;
- визначення концентрацій цитостатиків та імуносупресантів у сироватці крові  (у ЗОЗ або на умовах договору підряду);
- молекулярно-генетичні дослідження клітин кісткового мозку, клітин периферичної крові та іншого біологічного матеріалу (у ЗОЗ або проведені на умовах договору підряду);
- бактеріологічні та бактеріоскопічні дослідження біологічних зразків з визначенням за потребою чутливості до антибактеріальних препаратів;
- визначення антитіл до ВІЛ-1/2, НВsAg, НCV;
- цитохімічне та цитоморфологічне дослідження аспірату кісткового мозку з диференційованим підрахунком (мієлограма);
- інші лабораторні дослідження відповідно до галузевих стандартів.
3. Проведення інструментальних методів дослідження пацієнту/пацієнтці з підтвердженим онкогематологічним або гематологічним захворюванням та пацієнту/пацієнтці у клініко-лабораторній ремісії, зокрема:
- магнітно-резонансна томографія (в тому числі з внутрішньовенним контрастуванням);
- рентгенологічні дослідження, в тому числі комп’ютерна томографія (в тому числі з внутрішньовенним контрастуванням);
- ендоскопічні дослідження;
- ультразвукові дослідження, в тому числі із проведенням доплерографії;
- електрокардіографія (ЕКГ);
- ехокардіографія (ЕХО-КГ);
- інші інструментальні дослідження відповідно до галузевих стандартів.
4. Проведення визначення концентрацій метотрексату в сироватці крові (при умові виконання дослідження та отримання його результату протягом 6 годин з моменту забору крові)  (в ЗОЗ та/або на умовах договору підряду).
5. Проведення спеціальної медикаментозної терапії захворювання із забезпеченням проведення терапії супроводу.
6. Проведення лікування методом еферентної терапії та/або із застосуванням аферезу клітин крові в ЗОЗ та/або на умовах договору підряду.
7. Надання кисневої підтримки пацієнту/пацієнтці.
8. Забезпечення постановки всіх видів центрального венозного доступу (зокрема тунельованих ліній та порт-систем).
9. Цілодобовий моніторинг вітальних функцій (ЧСС, АТ, SpO2, ЕКГ-моніторинг та ін.).
10. Цілодобове лікарське спостереження та медсестринський догляд за пацієнтом/пацієнткою в стаціонарних умовах.
11. Своєчасне знеболення на всіх етапах діагностики та лікування: анестезіологічне забезпечення під час виконання всіх інвазивних діагностичних процедур (зокрема кістково-мозкові пункції, люмбальні пункції, трепанобіопсії, біопсії периферійних лімфатичних вузлів тощо), цілодобовий доступ до ненаркотичних та наркотичних знеболювальних засобів.
12. Оцінка психоемоційного стану пацієнта/пацієнтки та надання психологічної допомоги.
13. Проведення консультацій лікарями інших спеціальностей пацієнту/пацієнтці в ЗОЗ та/або на умовах договору підряду.
14. Направлення пацієнта/пацієнтки для отримання спеціалізованої медичної допомоги за іншими напрямами в інші ЗОЗ або виклик спеціалістів з цих закладів  для надання такого виду допомоги  пацієнту/пацієнтці у разі неможливості його/її транспортування.
15. Надання послуг з реабілітації у сфері охорони здоров’я за медичними показами під час отримання лікування та направлення пацієнта/пацієнтки для отримання послуг з реабілітації або послуг з паліативної медичної допомоги.
16. Інформування пацієнта/пацієнтки про можливе порушення репродуктивної функції перед початком лікування та направлення його/її (за бажанням) на консультацію репродуктолога у відповідний ЗОЗ.
17. Забезпечення компонентами та препаратами крові у цілодобовому режимі.
18. Забезпечення лікарськими засобами, постачання яких здійснюється шляхом централізованих закупівель МОЗ, за рахунок інших програм центрального та місцевого бюджетів, а також лікарськими засобами, визначеними Національним переліком основних лікарських засобів, необхідними медичними виробами та витратними матеріалами відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я та медико-технологічних документів.
19. Забезпечення необхідним дієтичним харчуванням в умовах стаціонару.

Суб'єкт господарювання, який бажає укласти договір з НСЗУ, повинен відповідати Вимогам до надавача послуг з медичного обслуговування населення, з яким головними розпорядниками бюджетних коштів укладаються договори про медичне обслуговування населення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28 березня 2018 року № 391.

Подати пропозицію за пакетом «Лікування та супровід дорослих і дітей з гематологічними та онкогематологічними захворюваннями в амбулаторних та стаціонарних умовах», перейшовши за цим посиланням https://smarttender.biz/ 

Проєкт додатка до договору щодо спеціальних умов надання відповідних видів медичних послуг або груп медичних послуг
Протягом десяти календарних днів з дати підписання проєкту договору уповноваженою особою НСЗУ керівник або уповноважена особа суб’єкта господарювання накладає електронний підпис на такий договір. Накладенням електронного підпису на договір уповноважена особа суб’єкта господарювання підтверджує, що суб’єкт господарювання відповідає умовам закупівлі та спроможний надавати медичні послуги згідно зі специфікацією.
Відповідно до пункту 19-2 Порядку укладення, зміни та припинення договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 року № 410, підписаний НСЗУ та надісланий суб’єкту господарювання проєкт договору є пропозицією укласти договір (оферта), який діє протягом десяти календарних днів з дати підписання. Якщо суб’єкт господарювання не підписав договір протягом установленого строку, пропозиція (оферта) втрачає свою силу, а договір вважається неукладеним.

Важливо:
Договори відповідно до цього оголошення укладаються на строк з 1 січня 2023 року по 31 грудня 2023 року, якщо інше не передбачено законодавством, яке визначає особливості реалізації програми медичних гарантій на відповідний період.

Для укладення договору за зазначеним пакетом медичних послуг подана пропозиція має відповідати вимогам законодавства, яким визначені особливості реалізації програми медичних гарантій на відповідний період.
Відповідно до пункту 39-1 Типової форми договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 № 410 «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій», у разі виявлення замовником фактів внесення до системи недостовірної інформації під час подання надавачем пропозиції про укладення цього договору замовник зменшує суму оплати за звітом про медичні послуги у поточному або наступних звітних періодах на суму коштів, які були сплачені на підставі такої інформації. У разі неможливості подання уточненого звіту про медичні послуги або здійснення перерахунку оплати за звітом про медичні послуги у поточному або наступних періодах надавач повинен здійснити повернення надміру сплачених коштів протягом п’яти календарних днів з дати отримання відповідної вимоги замовника або самостійного виявлення факту надміру сплачених коштів.

У разі наявності будь-яких питань, які виникають під час заповнення заяви та/або подання пропозиції, звертайтеся на безкоштовну гарячу лінію 16-77, а також за телефонами міжрегіональних департаментів НСЗУ:
1. Центральний міжрегіональний департамент (м. Київ, Київська обл., Житомирська обл., Вінницька обл., Черкаська обл.) - (044) 299 04 86, (044) 299 04 97.
2. Північний міжрегіональний департамент (Полтавська обл., Сумська обл., Харківська обл., Чернігівська обл.) - (057)-341-42-97.
3. Південний міжрегіональний департамент (Миколаївська обл., Одеська обл., Херсонська обл., Автономна Республіка Крим) - (048) 753 13 86.
4. Західний міжрегіональний департамент (Львівська обл., Тернопільська обл., Хмельницька обл., Чернівецька обл., Івано-Франківська обл., Закарпатська обл., Рівненська обл., Волинська обл.) - (032) 259 30 18.
5. Східний міжрегіональний департамент (Дніпропетровська обл., Донецька обл., Запорізька обл., Кіровоградська обл., Луганська обл.) - 098 041 13 45.