gov.ua
Державні сайти України

Національна служба здоров'я України

Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України

Людям із порушенням зору
ua
En
in English

ОГОЛОШЕННЯ
про укладення договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій за пакетом «Хіміотерапевтичне лікування та супровід пацієнтів з онкологічними захворюваннями у стаціонарних та амбулаторних умовах» від 5 грудня 2022 року

Подання пропозицій та їх розгляд

Відповідно до цього оголошення Національна служба здоров’я України (далі – НСЗУ) укладає договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій (далі – договір) із суб’єктами господарювання, які мали укладені договори у 2022 році за цим пакетом медичних послуг та виключно за місцями надання послуг, які були зазначені у договорі станом на 31 грудня 2022 року.
Розгляд пропозицій про укладення договору відповідно до цього оголошення здійснюється в тому числі на предмет відповідності поданої пропозиції вимогам законодавства, чинного на момент укладення договору.

1. Строк подання пропозиції спливає о 18 годині 00 хвилин за київським часом 19 грудня 2022 року.
Пропозиції на укладення договору, у тому числі з усунутими недоліками (повторні), подані після закінчення строку подання, не розглядаються.
Якщо суб’єкту господарювання надіслано повідомлення про виправлення помилок у його пропозиції після граничної дати подання пропозицій, суб’єкт господарювання має право подати оновлену пропозицію протягом двох робочих днів з дня надіслання НСЗУ повідомлення про виправлення помилок.
Розрахунок загальної орієнтовної ціни договору (запланованої та фактичної вартості послуг) здійснюється відповідно до законодавства, яким визначені особливості реалізації програми медичних гарантій на відповідний період.
2. Заявник подає до НСЗУ пропозицію (заяву та додатки до неї) в електронній формі шляхом заповнення електронних полів.
Під час заповнення заяви необхідно зазначити:
- інформацію про підставу, відповідно до якої діє підписант договору (для юридичних осіб автоматично зазначається «діє на підставі Статуту», для фізичних осіб – підприємців – необхідно вказати номер та дату запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань);
- місця надання послуг, які будуть включені до договору;
- банківські реквізити суб'єкта господарювання (IBAN) (помилка у банківських реквізитах може призвести до необхідності проходження повторної процедури укладення договору та, відповідно, до відтермінування оплати за надані послуги. Відповідальність за правильність банківських реквізитів, які автоматично будуть відображені у проєкті договору, несе суб'єкт господарювання);
- інформацію про підрядників, які будуть залучені до виконання договору в частині надання медичних послуг відповідно до цього оголошення, вид медичних послуг для надання яких будуть залучені підрядники, номер, дату та строк дії договору  укладеного з підрядником.
У разі потреби, разом із заявою також необхідно подати додатки до неї, які слід прикріпити у вигляді сканованих документів у форматі PDF (далі – пропозиція), або відомості (посилання) щодо наявності такої інформації в державному реєстрі, базі даних або інших інформаційних ресурсах.

Перелік додатків до пропозиції:
Додаток 1. Сканована копія в електронній формі документа, що підтверджує повноваження підписанта.
Додаток 2. Сканована копія документа, що підтверджує доступність будівлі та приміщення, в яких суб’єкт господарювання провадитиме свою діяльність, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до будівельних норм і правил, виданого фахівцем з питань технічного обстеження будівель та споруд, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Якщо зазначений документ подавався суб’єктом господарювання під час укладення договору на 2022 рік, він додається у разі, коли відбулися зміни умов його отримання (зокрема, внесення змін до самого документа).
3. Суб’єкт господарювання, який бажає укласти договір з НСЗУ на визначених в оголошенні умовах, до подання пропозиції повинен забезпечити внесення до електронної системи охорони здоров’я актуальної інформації про:
1) суб’єкт господарювання, місця надання ним медичних послуг та медичне обладнання, зазначене в оголошенні;
2) ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (дата, строк дії, номер наказу, номер ліцензії та вид господарської діяльності, на право здійснення якого видано ліцензію);
3) суб’єктів господарювання, які будуть залучені до виконання договору (підрядники);
4) уповноважених осіб та медичних працівників, які будуть залучені до укладення або виконання договору.
УВАГА: У разі коли після подання пропозиції зазначена інформація змінюється, суб’єкт господарювання повинен у той же день внести відповідні зміни до електронної системи охорони здоров’я.
4. НСЗУ розглядає пропозиції про укладення договору до 26 грудня 2022 року включно.

Умови закупівлі медичних послуг, які будуть надаватись за Договором
Умови надання послуги: амбулаторно та/або стаціонарно.

Підстави надання послуги:
- направлення лікуючого лікаря, видане пацієнтам з клінічно та морфологічно встановленим діагнозом злоякісного новоутворення;
- переведення з іншого ЗОЗ та/або клінічного підрозділу ЗОЗ.

Вимоги до організації надання послуги:
1. Наявність лабораторії та забезпечення проведення клінічних, біохімічних та інших лабораторних досліджень у ЗОЗ, визначених у специфікаціях.
2. Забезпечення патоморфологічних досліджень (гістологічних/ цитологічних, імуногістохімічних), молекулярно-генетичних, бактеріологічних досліджень, досліджень на онкологічні маркери в ЗОЗ або на умовах оренди, підряду та інших умов  користування.
3. Забезпечення проведення інструментальних методів дослідження (магнітно-резонансна томографія, комп’ютерна томографія, ендоскопічні дослідження, сцинтиграфія, інші обстеження відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я) у ЗОЗ або на умовах оренди, підряду та інших умов  користування.
4. Забезпечення проведення рентгенологічного дослідження в цілодобовому режимі в ЗОЗ.
5. Забезпечення  проведення УЗД в цілодобовому режимі за місцем надання медичних послуг.
6. Забезпечення цілодобового лікарського та медсестринського догляду за пацієнтами.
7. Забезпечення цілодобового моніторингу вітальних функцій (ЧСС, АТ, SpO2, ЕКГ-моніторинг та ін.).
8. Наявність за місцем надання медичних послуг відділення/палат інтенсивної терапії, обладнаних відповідно до табеля матеріально-технічного оснащення.
9. Забезпечення пацієнтів кисневою підтримкою.
10. Забезпечення мультидисциплінарного підходу при виборі ефективної тактики лікування злоякісного новоутворення.
11. Наявність затвердженого персонального складу постійно діючої мультидисциплінарної групи спеціалістів (консиліуму), до складу якого входять: щонайменше один лікар-онколог, лікар-хіруг-онколог та/або лікар-нейрохірург, лікар з променевої терапії та/або лікар-радіолог, лікар-патологоанатом (за необхідності), та залучення до консультації лікаря-уролога або лікаря-гінеколога-онколога у разі потреби надання інформації пацієнтам про збереження їх репродуктивного здоров’я. Залучення інших спеціалістів до консиліуму залежно від потреб пацієнтів. У випадку лікування дітей залучення до складу групи спеціалістів (консиліуму) відповідних спеціалістів дитячого профілю.
12. Забезпечення пацієнтів необхідною трансфузійною підтримкою у цілодобовому режимі.
13. Забезпечення направлення пацієнтів для отримання спеціалізованої медичної допомоги за іншими напрямами в інші ЗОЗ або виклик спеціалістів (з числа працівників надавача або за договором підряду) для надання такого виду допомоги пацієнтам у разі неможливості їх транспортування.
14. Забезпечення надання пацієнтам послуг з  реабілітації в гострому періоді реабілітації (за відсутності протипоказань) в стаціонарних умовах та направлення пацієнтів для отримання реабілітаційної допомоги у післягострому та довготривалому періодах реабілітації.
15. Забезпечення пацієнтів лікарськими засобами для проведення спеціального лікування та супровідної терапії, постачання яких здійснюється шляхом централізованих закупівель МОЗ, за рахунок інших програм центрального та місцевого бюджетів, а також лікарськими засобами, визначеними Національним переліком основних лікарських засобів, необхідними медичними виробами та витратними матеріалами відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я та медико-технологічних документів.
16. Інформування пацієнтів щодо можливостей лікування, залучення до ухвалення рішень щодо їх здоров'я, узгодження з пацієнтами плану лікування відповідно до їх очікувань та можливостей.
17. Обов’язкове інформування пацієнтів щодо можливості отримання інших необхідних медичних послуг безоплатно за рахунок коштів програми медичних гарантій.
18. Наявність обладнаного місця приготування розчинів хіміо- та таргетних препаратів згідно зі стандартами щодо розмірів приміщення та наявності ламінарної камери з каналом вентиляції.
19. Наявність протоколу утилізації та знищення залишків лікарських засобів.
20. Наявність окремих сімейних палат, обладнаних відповідно до табеля оснащення профільного відділення, для сумісного перебування батьків або членів родини або інших законних представників разом з дитиною упродовж надання їй медичних послуг та/або реабілітаційних послуг у сфері охорони здоров'я.
21. Наявність затвердженої програми з інфекційного контролю та дотримання заходів із запобігання інфекціям, пов’язаних з наданням медичної допомоги, відповідно до чинних наказів МОЗ.
22. Наявність локальних документів з інфекційного контролю за особливо небезпечними інфекційними хворобами (ОНІХ) та запобігання їх розповсюдженню з обов’язково відпрацьованим сценарієм щодо впровадження протиепідемічного режиму у ЗОЗ та його суворого дотримання в організації роботи та наданні медичної допомоги в умовах виникнення пандемії, а також у випадку виникнення осередку інфікування ОНІХ (зокрема, гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2).
23. Наявність внутрішньої системи управління і контролю якості та безпеки медичної діяльності з дотриманням вимог до їх організації і проведення відповідно до чинного законодавства із здійсненням безперервного моніторингу індикаторів оцінки та критеріїв доступності, якості, безпеки надання медичної допомоги за напрямом її надання, ефективного контролю та управління якістю ЗОЗ для забезпечення прав пацієнтів на отримання медичної допомоги необхідного обсягу та належної якості.
24. Забезпечення права пацієнтів, які перебувають на лікуванні у відділенні інтенсивної терапії, на допуск до нього/неї відвідувачів 24 години на добу в будь-який день тижня згідно з правилами, визначеними чинними нормативно-правовими актами.
25. Здійснення закупівлі лікарських засобів,  визначених Національним переліком основних лікарських засобів,   медичних виробів та витратних матеріалів, необхідних для надання медичної допомоги відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
26. Організація ефективного управління запасами лікарських засобів, медичних виробів та витратних матеріалів, закуплених ЗОЗ або отриманих шляхом централізованих закупівель МОЗ. Використання та збереження залишків лікарських засобів та медичних виробів, необхідних для лікування пацієнтів, у тому числі після закінчення дії договору з НСЗУ.
27. Взаємодія з іншими надавачами медичних послуг, центрами соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, службами у справах дітей, територіальними центрами соціального обслуговування населення, іншими надавачами соціальних послуг, в тому числі неурядовими та благодійними організаціями, правоохоронними органами, підприємствами, установами та організаціями, засобами масової інформації, органами місцевого самоврядування на території обслуговування в інтересах своєчасного та ефективного надання допомоги пацієнтам.
28. Обов’язкове інформування ЗОЗ усіх форм власності регіонального канцер-реєстру (за місцем реєстрації хворого) про пацієнтів відповідно до форм первинної облікової документації № 090/о «Повідомлення про хворого з уперше в житті встановленим діагнозом раку або іншого злоякісного новоутворення» та № 027/о «Виписка із медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого» (після кожного етапу лікування).
29. Дотримання вимог законодавства у сфері протидії насильству, в тому числі виявлення ознак насильства у пацієнтів та повідомлення відповідних служб згідно із затвердженим законодавством.
30. Дотримання прав людини надавачем медичних послуг відповідно до рекомендацій Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини та положень Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, Конвенції про права осіб з інвалідністю, Конвенції про права дитини та інших міжнародних договорів, ратифікованих Україною.

Вимоги до спеціалістів та кількості фахівців, які працюють на посадах:
1. За місцем надання медичних послуг:
- Лікар-онколог – щонайменше 2 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ. Для закладів, що надають медичну допомогу дітям: лікар-онколог дитячий та/або лікар гематолог-онколог дитячий, та/або лікар-гематолог дитячий – щонайменше 2 особи із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі.
- Сестра медична – щонайменше 4 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ (цілодобовий пост).
2. У ЗОЗ:
- Лікар-анестезіолог  та/або лікар-анестезіолог дитячий – щонайменше 4 особи, з них щонайменше 2 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ (цілодобовий пост). У випадку лікування дітей у ЗОЗ для дорослих: лікар-анестезіолог дитячий – щонайменше 2 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ.
- Лікар-хірург-онколог та/або лікар-нейрохірург, та/або лікар-гінеколог-онколог – щонайменше одна особа із зазначеного переліку, яка працює за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом. Для закладів, що надають медичну допомогу дітям: лікар-хірург дитячий та/або лікар-нейрохірург дитячий – щонайменше одна особа із зазначеного переліку, яка працює за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Лікар з променевої терапії та/або лікар-радіолог, та/або лікар з радіонуклідної діагностики, та/або лікар-рентгенолог – щонайменше одна особа, яка працює за основним місцем роботи в цьому закладі або за сумісництвом.
- Лікар-психолог та/або психолог, та/або лікар-психотерапевт – щонайменше 2 особи із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Лікар з фізичної та реабілітаційної медицини та/або лікар з лікувальної фізкультури, та/або лікар з лікувальної фізкультури і спортивної медицини, та/або фізичний терапевт, та/або ерготерапевт – щонайменше одна особа із зазначеного переліку, яка працює за основним місцем роботи у цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Лікар з ультразвукової діагностики – щонайменше 2 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Лікар-лаборант та/або біохімік – щонайменше 2 особи із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи у цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Фельдшер-лаборант та/або лаборант клінічної діагностики, та/або лаборант клініко-діагностичної лабораторії, та/або лаборант – щонайменше 4 особи із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Рентгенолаборант – щонайменше одна особа, яка працює за основним місцем роботи у цьому ЗОЗ.

Вимоги до переліку обладнання:
1. У ЗОЗ:
- система рентгенівська діагностична;
- електрокардіограф багатоканальний;
- система рентгенівської комп'ютерної томографії (в тому числі для проведення досліджень із внутрішньовенним контрастуванням) (у власності ЗОЗ, на умовах оренди, підряду та інших умов  користування);
- система магнітно-резонансної томографії (в тому числі для проведення досліджень з внутрішньовенним контрастуванням) (у власності ЗОЗ, на умовах, оренди, підряду та інших умов  користування);
- система ультразвукової візуалізації, зокрема на основі ефекту Доплера;
- резервне джерело електропостачання;
- автоматичне перемикальне комутаційне обладнання відповідно до ДСТУ IEC 60947-6-1: 2007.
2. У відділенні інтенсивної терапії/ палаті інтенсивної терапії:
- приєднання внутрішніх мереж відділення до автономного резервного джерела електропостачання відповідно до нормативно-технічних документів;
- система централізованого постачання кисню з джерелом медичного кисню (центральний кисневий пункт та/або киснево-газифікаційна станція, та/або кисневий/і концентратор/и), що здатна підтримувати концентрацію кисню на рівні не менше 93±3%, тиск на рівні не менше 0,4 МПа, потік на рівні не менше 20 л/хв;
- апарат штучної вентиляції легенів – щонайменше 2;
- електрокардіограф багатоканальний;
- портативний дефібрилятор з функцією синхронізації;
- ларингоскоп з набором клинків;
- система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (неінвазивний АТ, ЧСС, ЕКГ, SpO2, t та ін.) – щонайменше 2;
- автоматичний дозатор лікувальних речовин – щонайменше 5.
3. За місцем надання медичних послуг (профільне відділення):
- приєднання внутрішніх мереж відділення до автономного резервного джерела електропостачання відповідно до нормативно-технічних документів;
- централізована та/або змішана та/або децентралізована система киснезабезпечення з наявністю кисневих вихідних точок (розеток) у 20% ліжок відділення (місця надання послуги);
- мішок ручної вентиляції легенів;
- пульсоксиметр – щонайменше 2;
- глюкометр;
- насос інфузійний роликовий – щонайменше 5;
- автоматичний дозатор лікувальних речовин – щонайменше 15;
- аспіратор (відсмоктувач);
- тонометр та/або тонометр педіатричний з манжетками для дітей різного віку;
- термометр безконтактний – щонайменше 4;
- витяжна шафа для розведення цитостатичних препаратів та/або ламінарна камера з каналом вентиляції із забезпеченням ефективного і безпечного видалення шкідливих випарів лікарських препаратів з виробничих приміщень.
4. У лабораторії:
- гематологічний аналізатор;
- біохімічний аналізатор.

Інші вимоги:
1. Наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю анестезіологія та/або дитяча анестезіологія, онкологія та/або дитяча онкологія, та/або онкогінекологія, та/або онкоотоларингологія, та/або онкохірургія.
2. Наявність ліцензії на провадження господарської діяльності, пов'язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (зберігання, використання).
3. Наявність ліцензії на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання (експлуатація) або державна реєстрація джерел іонізуючого випромінювання в Державному регістрі джерел іонізуючого випромінювання (на обладнання, експлуатація якого не потребує ліцензування) на все обладнання, яке визначено в умовах закупівлі та потребує такої ліцензії.
4. Забезпечення дотримання вимог державної системи реєстрації випадків раку відповідно до наказу МОЗ від 01.10.2013 № 845 «Про систему онкологічної допомоги населенню України».

Опис медичних послуг, які будуть надаватися за Договором (Специфікація)
Для належного виконання Договору надавач медичних послуг зобов’язується забезпечити наступний обсяг послуги (специфікація) відповідно до потреб пацієнта:
1. Консультування, медична допомога пацієнту/пацієнтці з клінічно та морфологічно підтвердженим діагнозом злоякісного новоутворення.
2. Проведення лабораторних досліджень пацієнту/пацієнтці з клінічно та морфологічно підтвердженим діагнозом злоякісного новоутворення, зокрема:
- розгорнутий клінічний аналіз крові, включаючи диференційований підрахунок лейкоцитів (у цілодобовому режимі);
- цитоморфологічне дослідження клітин крові;
- визначення групи крові і резус-фактора (в цілодобовому режимі);
- біохімічний аналіз крові (загальний білок, альфа-амілаза, аспартатамінотрансфераза (АсАТ), аланінамінотрансфераза (АлАТ), лактатдегідрогеназа, білірубін і його фракції (загальний, прямий, непрямий), креатинін, сечовина, сечова кислота, хлориди, калій, натрій, кальцій, лужна фосфатаза, С-реактивний білок (CРБ, кількісне визначення), прокальцитонін, альбумін в сироватці крові) (в цілодобовому режимі);
- коагуляційний гемостаз (тромбіновий час, активований частковий (парціальний) тромбопластиновий час (АЧТЧ, АПТЧ), міжнародне нормалізоване відношення (МНВ), фібриноген) (в цілодобовому режимі);
- визначення метотрексату в сироватці крові  (у випадку лікування дітей);
- глюкоза в цільній крові або сироватці крові (в цілодобовому режимі);
- тести на тропонін (в цілодобовому режимі);
- дослідження спинномозкової рідини;
- загальний аналіз сечі;
- дослідження на онкологічні маркери;
- патоморфологічні дослідження (гістологічне/цитологічне, імуногістохімічне дослідження біоптатів пухлини та трепанбіоптатів кісткового мозку);
- молекулярно-генетичні, крім методів секвенування наступного покоління;
- бактеріологічні дослідження;
- інші лабораторні дослідження відповідно до галузевих стандартів.
3. Проведення цитологічного дослідження матеріалу, отриманого під час опортуністичного скринінгу, у пацієнта/пацієнтки з підозрою на рецидив новоутворення.
4. Проведення інструментальних досліджень пацієнту/пацієнтці з клінічно та морфологічно підтвердженим діагнозом злоякісного новоутворення, зокрема:
- магнітно-резонансна томографія (в тому числі з внутрішньовенним контрастуванням);
- рентгенологічні дослідження, комп’ютерна томографія (в тому числі з внутрішньовенним контрастуванням);
- ендоскопічні дослідження;
- ультразвукові дослідження, в тому числі із проведенням доплерографії;
- сцинтиграфія (в тому числі з внутрішньовенним контрастуванням);
- інші інструментальні дослідження відповідно до галузевих стандартів.
5. Цілодобовий моніторинг вітальних функцій (ЧСС, АТ, SpO2, ЕКГ).
6. Цілодобове лікарське спостереження та медсестринський догляд за пацієнтом/пацієнткою в стаціонарних умовах.
7. Надання кисневої підтримки пацієнту/пацієнтці.  
8. Надання медичної допомоги в умовах палати та\або відділення інтенсивної терапії.
9. Своєчасне знеболення на всіх етапах діагностики та лікування: обов’язкове анестезіологічне забезпечення під час виконання всіх інвазивних діагностичних та інших лікувальних процедур, які цього вимагають, цілодобовий доступ до ненаркотичних та наркотичних знеболювальних засобів.
10. Проведення консультацій лікарями інших спеціальностей пацієнту/пацієнтці з підтвердженим онкологічним діагнозом.
11. Оцінка психоемоційного стану пацієнта/пацієнтки та надання психологічної допомоги.
12. Направлення пацієнта/пацієнтки для отримання спеціалізованої медичної допомоги за іншими напрямами в інші ЗОЗ або виклик спеціалістів з цих закладів  для надання такого виду допомоги  пацієнту/пацієнтці у разі неможливості їх транспортування.
13. Надання послуг з реабілітації під час отримання лікування та направлення пацієнта/пацієнтки для отримання послуг з реабілітації або послуг з паліативної медичної допомоги (за потреби).
14. Проведення супровідної медикаментозної терапії.
15. Забезпечення компонентами та препаратами крові у цілодобовому режимі.
16. Забезпечення лікарськими засобами, постачання яких здійснюється шляхом централізованих закупівель МОЗ, за рахунок інших програм центрального та місцевого бюджетів, а також лікарськими засобами, визначеними Національним переліком основних лікарських засобів, необхідними медичними виробами та витратними матеріалами відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я та медико-технологічних документів.
17. Інформування пацієнта/пацієнтки про можливе порушення репродуктивної функції перед початком хіміотерапевтичного лікування та направлення його/її (за бажанням) на консультацію репродуктолога у відповідний ЗОЗ.
18. Забезпечення харчуванням в умовах стаціонару.
19. Обов’язкова видача пацієнту/пацієнтці форми первинної облікової документації № 027/о “Виписка із медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого”, відповідно до вимог законодавства.

Суб'єкт господарювання, який бажає укласти договір з НСЗУ, повинен відповідати Вимогам до надавача послуг з медичного обслуговування населення, з яким головними розпорядниками бюджетних коштів укладаються договори про медичне обслуговування населення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28 березня 2018 року № 391.

Подати пропозицію за пакетом «Хіміотерапевтичне лікування та супровід пацієнтів з онкологічними захворюваннями у стаціонарних та амбулаторних умовах», перейшовши за цим посиланням. 

Проєкт додатка до договору щодо спеціальних умов надання відповідних видів медичних послуг або груп медичних послуг
Протягом десяти календарних днів з дати підписання проєкту договору уповноваженою особою НСЗУ керівник або уповноважена особа суб’єкта господарювання накладає електронний підпис на такий договір. Накладенням електронного підпису на договір уповноважена особа суб’єкта господарювання підтверджує, що суб’єкт господарювання відповідає умовам закупівлі та спроможний надавати медичні послуги згідно зі специфікацією.
Відповідно до пункту 19-2 Порядку укладення, зміни та припинення договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 року № 410, підписаний НСЗУ та надісланий суб’єкту господарювання проєкт договору є пропозицією укласти договір (оферта), який діє протягом десяти календарних днів з дати підписання. Якщо суб’єкт господарювання не підписав договір протягом установленого строку, пропозиція (оферта) втрачає свою силу, а договір вважається неукладеним.

Важливо:
Договори відповідно до цього оголошення укладаються на строк з 1 січня 2023 року по 31 грудня 2023 року, якщо інше не передбачено законодавством, яке визначає особливості реалізації програми медичних гарантій на відповідний період.
Для укладення договору за зазначеним пакетом медичних послуг подана пропозиція має відповідати вимогам законодавства, яким визначені особливості реалізації програми медичних гарантій на відповідний період.
Відповідно до пункту 39-1 Типової форми договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 № 410 «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій», у разі виявлення замовником фактів внесення до системи недостовірної інформації під час подання надавачем пропозиції про укладення цього договору замовник зменшує суму оплати за звітом про медичні послуги у поточному або наступних звітних періодах на суму коштів, які були сплачені на підставі такої інформації. У разі неможливості подання уточненого звіту про медичні послуги або здійснення перерахунку оплати за звітом про медичні послуги у поточному або наступних періодах надавач повинен здійснити повернення надміру сплачених коштів протягом п’яти календарних днів з дати отримання відповідної вимоги замовника або самостійного виявлення факту надміру сплачених коштів.

У разі наявності будь-яких питань, які виникають під час заповнення заяви та/або подання пропозиції, звертайтеся на безкоштовну гарячу лінію 16-77, а також за телефонами міжрегіональних департаментів НСЗУ:
1. Центральний міжрегіональний департамент (м. Київ, Київська обл., Житомирська обл., Вінницька обл., Черкаська обл.) - (044) 299 04 86, (044) 299 04 97.
2. Північний міжрегіональний департамент (Полтавська обл., Сумська обл., Харківська обл., Чернігівська обл.) - (057)-341-42-97.
3. Південний міжрегіональний департамент (Миколаївська обл., Одеська обл., Херсонська обл., Автономна Республіка Крим) - (048) 753 13 86.
4. Західний міжрегіональний департамент (Львівська обл., Тернопільська обл., Хмельницька обл., Чернівецька обл., Івано-Франківська обл., Закарпатська обл., Рівненська обл., Волинська обл.) - (032) 259 30 18.
5. Східний міжрегіональний департамент (Дніпропетровська обл., Донецька обл., Запорізька обл., Кіровоградська обл., Луганська обл.) - 098 041 13 45.