gov.ua
Державні сайти України

Національна служба здоров'я України

Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України

Людям із порушенням зору
ua
En
in English

ОГОЛОШЕННЯ 
про укладення договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій за пакетом «Готовність закладу охорони здоров’я до надання медичної допомоги в надзвичайних ситуаціях» від 10 січня 2023 року 

Подання пропозицій та їх розгляд

НСЗУ укладає договори щодо надання медичних послуг, передбачених цим оголошенням, із закладами охорони здоровʼя незалежно від форми власності та фізичними особами – підприємцями, які розташовані на територіях, які на момент подання пропозиції не визначені наказом Мінреінтеграції тимчасово окупованими.
Відповідно до пункту 133 Порядку реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2023 році, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2022 № 1464 «Деякі питання реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2023 році» (далі – Порядок), НСЗУ укладає договори за пакетом медичних послуг “Готовність закладу охорони здоров’я до надання медичної допомоги в надзвичайних ситуаціях” із закладами охорони здоров’я незалежно від форми власності та фізичними особами – підприємцями, які визначені Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними/військовими адміністраціями, із розрахунку один надавач медичних послуг на 200 тис. населення станом на 1 січня 2022 р. згідно з даними Держстату щодо чисельності наявного населення та даними Мінсоцполітики щодо чисельності внутрішньо переміщених осіб, які зареєстровані на цій території.
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні/військові адміністрації у кожному регіоні визначають надавача медичних послуг, який буде надавати медичні послуги дітям.

1. Строк подання пропозиції спливає о 18 годині 00 хвилин за київським часом 16 січня 2023 року.
Пропозиції про укладення договору, у тому числі з усунутими недоліками (повторні), подані після закінчення строку подання, не розглядаються.
Якщо суб’єкту господарювання надіслано повідомлення про виправлення помилок у його пропозиції після граничної дати подання пропозицій, суб’єкт господарювання має право подати оновлену пропозицію протягом двох робочих днів з дня надіслання НСЗУ повідомлення про виправлення помилок.
Розрахунок загальної орієнтовної ціни договору (запланованої та фактичної вартості послуг) здійснюється відповідно до Порядку.
2. Заявник подає до НСЗУ пропозицію (заяву та додатки до неї) в електронній формі шляхом заповнення електронних полів.
Під час заповнення заяви необхідно зазначити:
- інформацію про підставу, відповідно до якої діє підписант договору (для юридичних осіб автоматично зазначається «діє на підставі Статуту», для фізичних осіб – підприємців  необхідно вказати номер та дату запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань);
- місця надання послуг, які будуть включені до договору;
- банківські реквізити суб'єкта господарювання (IBAN) (помилка у банківських реквізитах може призвести до необхідності проходження повторної процедури укладення договору та, відповідно, до відтермінування оплати за надані послуги.
Відповідальність за правильність банківських реквізитів, які автоматично будуть відображені у проєкті договору, несе суб'єкт господарювання);
- інформацію про підрядників, які будуть залучені до виконання договору в частині надання медичних послуг відповідно до цього оголошення, вид медичних послуг для надання яких будуть залучені підрядники, номер, дату та строк дії договору  укладеного з підрядником.
У разі потреби, разом із заявою також необхідно подати додатки до неї, які слід прикріпити у вигляді сканованих документів у форматі PDF (далі – пропозиція), або відомості (посилання) щодо наявності такої інформації в державному реєстрі, базі даних або інших інформаційних ресурсах.

Перелік додатків до пропозиції:
Додаток 1. Сканована копія в електронній формі документа, що підтверджує повноваження представника (у разі підписання заяви та доданих до неї документів представником суб’єкта господарювання, крім випадку, коли відомості про повноваження представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань).
Додаток 2. Сканована копія документа, що підтверджує доступність будівлі та приміщення, в яких суб’єкт господарювання провадитиме свою діяльність, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до будівельних норм і правил, виданого фахівцем з питань технічного обстеження будівель та споруд, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Якщо зазначений документ подавався суб’єктом господарювання під час укладання договору в минулому періоді, він додається у разі, коли відбулися зміни умов його отримання (зокрема, зміна місцезнаходження юридичної особи, адреси розташування будівлі, будівельних норм і стандартів).
Додаток 3. Сканована копія чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики та сканована копія внесених змін, у разі їх наявності. Залежно від того, коли заклад отримав ліцензію, це може бути:
- ліцензія на бланку, якщо документ отримано до 1 січня 2017 року;
- витяг з наказу МОЗ, якщо ліцензію отримано після 1 січня 2017 року.
У випадку внесення змін до ліцензії копія повідомлення до МОЗ про внесення змін до даних, зазначених у заяві, документах та відомостях, що додавалися до заяви про отримання ліцензії.
Додаток 4. Сканована копія чинної ліцензії на провадження господарської діяльності, пов’язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (зберігання, використання).
Додаток 5. Сканована копія чинної ліцензії на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання з додатками та/або сканована копія інших документів, отриманих відповідно до статті 7-1 Закону України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» на все обладнання, яке визначено в умовах закупівлі.

3. Суб’єкт господарювання, який бажає укласти договір з НСЗУ на визначених в оголошенні умовах, до подання пропозиції повинен забезпечити внесення до електронної системи охорони здоров’я актуальної інформації про:
1) суб’єкт господарювання, місця надання ним медичних послуг та медичне обладнання, зазначене в оголошенні;
2) ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (дата, строк дії, номер наказу, номер ліцензії та вид господарської діяльності, на право здійснення якого видано ліцензію);
3) суб’єктів господарювання, які будуть залучені до виконання договору (підрядники);
4) уповноважених осіб та медичних працівників, які будуть залучені до укладення або виконання договору.
УВАГА: У разі коли після подання пропозиції зазначена інформація змінюється, суб’єкт господарювання повинен у той же день внести відповідні зміни до електронної системи охорони здоров’я.
4. НСЗУ розглядає пропозиції про укладення договору до 20 січня 2023 року включно.

Суб'єкт господарювання, який бажає укласти договір з НСЗУ зі строком дії з 01.01.2023 по 31.12.2023, повинен відповідати Вимогам до надавача послуг з медичного обслуговування населення, з яким головними розпорядниками бюджетних коштів укладаються договори про медичне обслуговування населення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28 березня 2018 року № 391 (далі – Вимоги), умовам закупівлі, специфікаціям та іншим вимогам законодавства України з 01.01.2023.
У разі якщо субʼєкт господарювання, який бажає укласти договір з НСЗУ, станом на 01.01.2023 не відповідав Вимогам, умовам закупівлі, специфікаціям та іншим вимогам законодавства України, датою початку строку дії договору є перше число місяця, наступного за датою початку відповідності Вимогам, умовам закупівлі, специфікаціям та іншим вимогам законодавства України.

Умови закупівлі медичних послуг, які будуть надаватись за Договором
Умови надання послуги: стаціонарно.

Підстави надання послуги:
- направлення лікаря з надання ПМД, якого обрано за декларацією про вибір лікаря;
- направлення лікуючого лікаря;
- доставлення бригадою екстреної (швидкої) медичної допомоги;
- переведення з іншого ЗОЗ та/або клінічного підрозділу ЗОЗ;
- самозвернення.

Вимоги до організації надання послуги:
1. Готовність до цілодобового масового прийому пацієнтів до ЗОЗ під час ліквідації наслідків НС.
2. Наявність приймального відділення або відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги, а також резервних приміщень готових до масового надходження постраждалих та їх первинного огляду, сортування, надання невідкладної медичної допомоги та визначення подальшої маршрутизації.
3. Наявність відділення анестезіології та інтенсивної терапії та/або інтенсивної терапії загального профілю (щонайменше на 9 ліжок), обладнаного відповідно до табелю матеріально-технічного оснащення.
4. Визначення маршрутів пацієнтів та основних структурних підрозділів лікарні, необхідних ресурсів (резервних потужностей) для забезпечення їх безперебійної роботи при наданні медичної допомоги пацієнтам.
5. Наявність у ЗОЗ затверджених планів з реагування на НС.
6. Наявність внутрішніх наказів з надання медичної допомоги при НС відповідно до регіональних, національних та міжнародних документів.
7. Наявність у ЗОЗ внутрішнього наказу щодо переліку медичних та інших працівників та їх функціональних обов’язків у разі масових надходженнях пацієнтів після НС, зокрема біологічного та/або інфекційного, та/або хімічного, та/або радіаційно-ядерного, та/або природного характеру, та/або внаслідок військових дій.
8. Ознайомлення співробітників лікарні з їх функціями та обов’язками при масовому надходженні пацієнтів внаслідок НС в рамках плану роботи ЗОЗ.
9. Організація та проведення спеціальних навчань/тренінгів лікарського та середнього медичного персоналу щодо сортування пацієнтів, організації медичної допомоги та надання медичних послуг в разі масового надходження постраждалих внаслідок НС, зокрема при виникненні епідемій.
10. Забезпечення надійного засобу ідентифікації співробітників ЗОЗ, пацієнтів, відвідувачів в умовах НС.
11. Забезпечення розділення потоків пацієнтів із підозрою або встановленим інфекційним захворюванням та пацієнтів з іншими станами.
12. Забезпечення ізоляції пацієнтів, які будуть її потребувати.
13. Визначення резервних відокремлених приміщень для розгортання додаткових ліжок.
14. Готовність до цілодобового забезпечення лікарського та медсестринського спостереження за пацієнтами.
15. Готовність до цілодобового забезпечення проведення лабораторних та інструментальних досліджень у ЗОЗ, на умовах оренди, підряду та інших умов користування відповідного обладнання.
16. Готовність до цілодобового забезпечення компонентами та препаратами крові, а також створення їх запасів для ЗОЗ, готових приймати постраждалих від травм.
17. Взаємодія з іншими надавачами медичних послуг, зокрема засобами телемедицини, для своєчасного та ефективного надання медичної допомоги пацієнтам, постраждалим внаслідок НС.
18. Забезпечення кожного медичного працівника засобами індивідуального захисту залежно від вражаючого фактору.
19. Виділення спеціальних місць для сортування та збирання медичних відходів, забезпечення їх утилізації.
20. Забезпечення необхідною кількістю засобів дезінфекції, які можуть бути використані для обробки медичного обладнання багаторазового використання (дезінфектанти, які зареєстровані МОЗ України).
21. Наявність затвердженої програми з інфекційного контролю та дотримання заходів із запобігання інфекціям, пов’язаних з наданням медичної допомоги, відповідно до чинних наказів МОЗ України.
22. Наявність локальних документів з інфекційного контролю за особливо небезпечними інфекційними хворобами (ОНІХ) та запобігання їх розповсюдженню з обов’язково відпрацьованим сценарієм щодо впровадження протиепідемічного режиму у ЗОЗ та його суворого дотримання в організації роботи та наданні медичної допомоги в умовах виникнення пандемії, а також у випадку виникнення осередку інфікування ОНІХ.
23. Наявність внутрішньої системи управління і контролю якості та безпеки медичної діяльності з дотриманням вимог до їх організації і проведення відповідно до чинного законодавства із здійсненням безперервного моніторингу індикаторів оцінки та критеріїв доступності, якості, безпеки надання медичної допомоги за напрямом її надання, ефективного контролю та управління якістю ЗОЗ для забезпечення прав пацієнтів на отримання медичної допомоги необхідного обсягу та належної якості.
24. Здійснення закупівлі лікарських засобів, визначених Національним переліком основних лікарських засобів, медичних виробів та витратних матеріалів, необхідних для надання медичної допомоги відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
25. Організація ефективного управління запасами лікарських засобів, медичних виробів та витратних матеріалів (створення, утримання та поповнення запасів відповідно до національних рекомендацій, регіональних та місцевих матеріальних резервів, спрямованих на запобігання і ліквідацію наслідків НС та надання термінової допомоги постраждалому населенню), закуплених ЗОЗ або отриманих для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я МОЗ. Використання та збереження залишків лікарських засобів та медичних виробів, необхідних для лікування пацієнтів, у тому числі після закінчення дії договору з НСЗУ.
26. Зберігання у складських приміщеннях заброньованого та постійно оновлюваного запасу медичних виробів та допоміжних засобів до них, високовартісного медичного обладнання, необхідного для проведення оперативних втручань, екстреної іммобілізації, а також запасу критично важливих лікарських засобів, в тому числі знеболювальних, антибіотиків, імунобіологічних препаратів (вакцин), антисептичних засобів, засобів індивідуального захисту тощо (медичний кошик).
27. Забезпечення оцінки стану здоров’я пацієнтів, у тому числі виявлення ознак насильства та дотримання вимог законодавства у сфері протидії насильству.
28. Дотримання прав людини надавачем медичних послуг відповідно до рекомендацій Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини та положень Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, Конвенції про права осіб з інвалідністю, Конвенції про права дитини та інших міжнародних договорів, ратифікованих Україною.

Вимоги до спеціалізації та кількості фахівців, які працюють на посадах:
1. За місцем надання медичних послуг:
- Лікар-інфекціоніст та/або лікар-інфекціоніст дитячий – щонайменше 6 осіб із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ для забезпечення надання цілодобової допомоги пацієнтам, постраждалим від НС інфекційного характеру
АБО
- Лікар будь-якої спеціальності терапевтичного профілю та/або хірургічного профілю – щонайменше 12 осіб, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ для забезпечення надання цілодобової допомоги пацієнтам, постраждалим від НС іншого характеру (крім інфекційного);
- Сестра медична – щонайменше 16 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ та можуть забезпечити надання цілодобової допомоги постраждалим.
1.1 У відділенні анестезіології та інтенсивної терапії та/або відділенні інтенсивної терапії:
- Лікар-анестезіолог та/або лікар-анестезіолог дитячий – щонайменше 4 особи із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ.
- Сестра медична – щонайменше 12 осіб, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ.
2. У ЗОЗ:
- Лікар з ультразвукової діагностики – щонайменше 2 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Лікар-рентгенолог – щонайменше 2 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Лікар-психолог та/або лікар-психотерапевт, та/або психолог – щонайменше одна особа із зазначеного переліку, яка працює за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Лікар-лаборант та/або бактеріолог, та/або біохімік – щонайменше 2 особи із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи у цьому ЗОЗ.
- Фельдшер-лаборант та/або лаборант клінічної діагностики, та/або лаборант клініко-діагностичної лабораторії, та/або лаборант – щонайменше 4 особи із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.

Вимоги до переліку обладнання:
1. За місцем надання медичних послуг (визначені підрозділи для госпіталізації пацієнтів, постраджалих внаслідок НС):
- приєднання внутрішніх мереж відділення до автономного резервного джерела електропостачання відповідно до нормативно-технічних документів;
- централізована та/або змішана, та/або децентралізована система постачання кисню з наявністю кисневих вихідних точок (розеток) у не менш ніж 20% ліжок відділення (місця надання послуги);
- електрокардіограф багатоканальний;
- система ультразвукової візуалізації, зокрема на основі ефекту Доплера;
- монітор пацієнта (SpO2, ЕКГ, температура тіла, неінвазивне вимірювання АТ) – щонайменше один на 4 ліжка;
- автоматичний дозатор лікувальних речовин – щонайменше 10;
- аспіратор (відсмоктувач);
- апарат для штучної вентиляції легенів, ручний (мішок ручної вентиляції легенів);
- глюкометр;
- пульсоксиметр – щонайменше 4;
- тонометр та/або тонометр педіатричний з манжетками для дітей різного віку;
- термометр безконтактний – щонайменше 2;
- ваги медичні, ростомір медичний, медичні ваги для немовлят (для дитячих відділень) за потребою.
1.1. У відділенні інтенсивної терапії:
- приєднання внутрішніх мереж відділення до автономного резервного джерела електропостачання відповідно до нормативно-технічних документів;
- система централізованого постачання кисню з джерелом медичного кисню (центральний кисневий пункт та/або киснево-газифікаційна станція, та/або кисневий/і концентратор/и), що здатна підтримувати концентрацію кисню на рівні не менше 93±3%, тиск на рівні не менше 0,4 МПа, потік на рівні не менше 20 л/хв;
- апарат штучної вентиляції легенів – щонайменше 9;
- неінвазивна система вентиляції легенів (BIPAP/CPAP) (додатковий апарат, якщо така опція відсутня в апараті ШВЛ) – щонайменше 4;
- система рентгенівська діагностична портативна;
- ларингоскоп з набором клинків;
- система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (неінвазивний АТ, ЧСС, ЕКГ, SpO2, t) – щонайменше 9;
- автоматичний дозатор лікувальних речовин – щонайменше 9;
- аспіратор (відсмоктувач) – один на кожне ліжко;
- ліжко функціональне – щонайменше 9;
- портативний дефібрилятор з функцією синхронізації, у тому числі з електродами для дефібриляції дітей усіх вікових груп у випадку надання допомоги дітям.
2. У ЗОЗ:
- резервне джерело електропостачання;
- автоматичне перемикальне комутаційне обладнання відповідно до ДСТУ IEC 60947-6-1: 2007.
- система рентгенівська діагностична та/або система рентгенівської комп'ютерної томографії.

Вимоги до медичного кошика.

Інші вимоги:
1. Наявність ліцензії на провадження господарської діяльності, пов’язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (зберігання, використання).
2. Наявність ліцензії на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання (експлуатація) або державна реєстрація джерел іонізуючого випромінювання в Державному регістрі джерел іонізуючого випромінювання (на обладнання, експлуатація якого не потребує ліцензування) на все обладнання, яке визначено в умовах закупівлі та потребує такої ліцензії.

Опис медичних послуг, які будуть надаватися за Договором (Специфікація)
Для належного виконання Договору надавач медичних послуг зобов’язується забезпечити наступний обсяг послуги (специфікація) відповідно до потреб пацієнта:
1. Забезпечення первинного огляду пацієнта/пацієнтки з визначенням його/її подальшої маршрутизації.
2. Проведення необхідних лабораторних досліджень, зокрема:
- розгорнутий клінічний аналіз крові;
- визначення групи крові і резус-фактора;
- біохімічний аналіз крові (загальний білок, альбумін,, альфа-амілаза, аспартатамінотрансфераза (АсАТ), аланінамінотрансфераза (АлАТ), білірубін і його фракції (загальний, прямий, непрямий), креатинін, сечовина, сечова кислота, лактат, електроліти, тропонін, феритин), С-реактивний білок та прокальцитонін;
- коагуляційний гемостаз (тромбіновий час, активований частковий (парціальний) тромбопластиновий час (АЧТЧ, АПТЧ), міжнародне нормалізоване відношення (МНВ), D-димер);
- глюкоза в цільній крові або сироватці крові;
- аналіз сечі загальний;
- аналіз сечі на кетони (ацетон);
- серологічні дослідження;
- імунологічні дослідження;
- бактеріологічні дослідження;
- інші лабораторні дослідження відповідно до галузевих стандартів.
3. Проведення необхідних інструментальних досліджень відповідно до галузевих стандартів.
4. Надання медичної допомоги постраждалим у надзвичайних ситуаціях (НС), включаючи травми/політравми, ураження хімічного та радіаційного характеру, отруєння, захворювання та стани, та/або інфекційні захворювання, зокрема особливо небезпечні інфекційні хвороби (ОНІХ), відповідно до галузевих стандартів та медико-технологічних документів у сфері охорони здоров’я.
5. Своєчасне знеболення на всіх етапах діагностики та лікування, зокрема, обов’язкове анестезіологічне забезпечення під час виконання всіх болісних інвазивних діагностичних та лікувальних процедур, цілодобовий доступ до ненаркотичних та наркотичних знеболювальних засобів.
6. Забезпечення медикаментозної терапії та профілактики і лікування болю, хворобливих відчуттів у постраждалих при НС.
7. Забезпечення кисневої, респіраторної (неінвазивної та інвазивної) підтримки.
8. Проведення заходів, спрямованих на попередження розвитку ускладнень.
9. Забезпечення цілодобового лікарського та медсестринського спостереження за станом пацієнта/пацієнтки.
10. Проведення інтенсивної терапії пацієнту/пацієнтці у випадку виникнення у нього/неї загрозливих для життя станів.
11. Забезпечення консультування пацієнта/пацієнтки лікарями – спеціалістами інших підрозділів ЗОЗ або інших надавачів медичних послуг щодо надання медичної допомоги постраждалим внаслідок НС, у тому числі із застосуванням дистанційних консиліумів лікарів з використанням телемедичних технологій.
12. Підготовка та направлення пацієнта/пацієнтки до спеціалізованого ЗОЗ відповідно до клінічних маршрутів пацієнтів.
13. Надання реабілітаційної допомоги в гострому періоді, складання індивідуального реабілітаційного плану та планування подальшого реабілітаційного маршруту пацієнта/пацієнтки за відсутності протипоказань.
14. Забезпечення психологічної підтримки пацієнта/пацієнтки та його/її родичам.
15. Забезпечення харчування в умовах стаціонару, зокрема, дітям віком до трьох років.

Подати пропозицію за пакетом «Готовність закладу охорони здоров’я до надання медичної допомоги в надзвичайних ситуаціях»перейшовши за цим посиланням. 

Проєкт додатка до договору щодо спеціальних умов надання відповідних видів медичних послуг або груп медичних послуг
Протягом десяти календарних днів з дати підписання проєкту договору уповноваженою особою НСЗУ керівник або уповноважена особа суб’єкта господарювання накладає електронний підпис на такий договір. Накладенням електронного підпису на договір уповноважена особа суб’єкта господарювання підтверджує, що суб’єкт господарювання відповідає умовам закупівлі та спроможний надавати медичні послуги згідно зі специфікацією.
Відповідно до пункту 19-2 Порядку укладення, зміни та припинення договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 року № 410, підписаний НСЗУ та надісланий суб’єкту господарювання проєкт договору є пропозицією укласти договір (оферта), який діє протягом десяти календарних днів з дати підписання. Якщо суб’єкт господарювання не підписав договір протягом установленого строку, пропозиція (оферта) втрачає свою силу, а договір вважається неукладеним.

Важливо:
Якщо інше не передбачено Порядком, договори відповідно до цього оголошення укладаються на строк:
- з 1 січня 2023 року по 31 грудня 2023 року – у разі відповідності субʼєкта господарювання Вимогам, умовам закупівлі, специфікаціям та іншим вимогам законодавства України з 01.01.2023;
- з першого числа місяця, наступного за датою початку відповідності Вимогам, умовам закупівлі, специфікаціям та іншим вимогам законодавства України, по 31 грудня 2023 року – у разі якщо субʼєкт господарювання станом на 01.01.2023 не відповідав Вимогам, умовам закупівлі, специфікаціям та іншим вимогам законодавства України.
Відповідно до пункту 39-1 Типової форми договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 № 410 “Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій”, у разі виявлення замовником фактів внесення до системи недостовірної інформації під час подання надавачем пропозиції про укладення цього договору замовник зменшує суму оплати за звітом про медичні послуги у поточному або наступних звітних періодах на суму коштів, які були сплачені на підставі такої інформації. У разі неможливості подання уточненого звіту про медичні послуги або здійснення перерахунку оплати за звітом про медичні послуги у поточному або наступних періодах надавач повинен здійснити повернення надміру сплачених коштів протягом п’яти календарних днів з дати отримання відповідної вимоги замовника або самостійного виявлення факту надміру сплачених коштів.

У разі наявності будь-яких питань, які виникають під час заповнення заяви та/або подання пропозиції, звертайтеся на безкоштовну гарячу лінію 16-77, а також за телефонами міжрегіональних департаментів НСЗУ:
1. Центральний міжрегіональний департамент (м. Київ, Київська обл., Житомирська обл., Вінницька обл., Черкаська обл.) - (044) 299 04 86, (044) 299 04 97.
2. Північний міжрегіональний департамент (Полтавська обл., Сумська обл., Харківська обл., Чернігівська обл.) - (057)-341-42-97.
3. Південний міжрегіональний департамент (Миколаївська обл., Одеська обл., Херсонська обл., Автономна Республіка Крим) - (048) 753 13 86.
4. Західний міжрегіональний департамент (Львівська обл., Тернопільська обл., Хмельницька обл., Чернівецька обл., Івано-Франківська обл., Закарпатська обл., Рівненська обл., Волинська обл.) - (032) 259 30 18.
5. Східний міжрегіональний департамент (Дніпропетровська обл., Донецька обл., Запорізька обл., Кіровоградська обл., Луганська обл.) - 098 041 13 45.