gov.ua
Державні сайти України

Національна служба здоров'я України

Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України

Людям із порушенням зору
ua
En
in English

ОГОЛОШЕННЯ 
про укладення договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій за пакетом «Діагностика та лікування дорослих і дітей, хворих на туберкульоз, у стаціонарних та амбулаторних умовах» від 9 січня 2023 року  

Подання пропозицій та їх розгляд

НСЗУ укладає договори щодо надання медичних послуг, передбачених цим оголошенням, із закладами охорони здоровʼя незалежно від форми власності та фізичними особами – підприємцями, які розташовані на територіях, які на момент подання пропозиції не визначені наказом Мінреінтеграції тимчасово окупованими.

Відповідно до пункту 13 Порядку реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2023 році, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2022 № 1464 «Деякі питання реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2023 році» (далі – Порядок) НСЗУ укладає договори щодо надання медичних послуг, передбачених цим оголошенням, за умови відсутності у надавача медичних послуг договору/ пропозиції про укладення договору щодо надання медичних послуг за пакетами «Супровід та лікування дорослих та дітей, хворих на туберкульоз, на первинному рівні медичної допомоги» та «Готовність та забезпечення надання медичної допомоги населенню, яке перебуває на території, де ведуться бойові дії».

Відповідно до пункту 104  Порядку НСЗУ укладає договори щодо надання медичних послуг з діагностики та лікування дорослих і дітей, хворих на туберкульоз, у стаціонарних та амбулаторних умовах з одним надавачем медичних послуг у регіоні, який визначений Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними/військовими адміністраціями.

1. Строк подання пропозиції спливає о 18 годині 00 хвилин за київським часом 16 січня 2023 року.
Пропозиції на укладення договору, у тому числі з усунутими недоліками (повторні), подані після закінчення строку подання, не розглядаються.
Якщо суб’єкту господарювання надіслано повідомлення про виправлення помилок у його пропозиції після граничної дати подання пропозицій, суб’єкт господарювання має право подати оновлену пропозицію протягом двох робочих днів з дня надіслання НСЗУ повідомлення про виправлення помилок.
Розрахунок загальної орієнтовної ціни договору (запланованої та фактичної вартості послуг) здійснюється відповідно до Порядку.
2. Заявник подає до НСЗУ пропозицію (заяву та додатки до неї) в електронній формі шляхом заповнення електронних полів.
Під час заповнення заяви необхідно зазначити:
- інформацію про підставу, відповідно до якої діє підписант договору (для юридичних осіб автоматично зазначається «діє на підставі Статуту», для фізичних осіб  підприємців  необхідно вказати номер та дату запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб  підприємців та громадських формувань);
- місця надання послуг, які будуть включені до договору;
- банківські реквізити суб'єкта господарювання (IBAN) (помилка у банківських реквізитах може призвести до необхідності проходження повторної процедури укладення договору та, відповідно, до відтермінування оплати за надані послуги. Відповідальність за правильність банківських реквізитів, які автоматично будуть відображені у проєкті договору, несе суб'єкт господарювання);
- інформацію про підрядників, які будуть залучені до виконання договору в частині надання медичних послуг відповідно до цього оголошення, вид медичних послуг для надання яких будуть залучені підрядники, номер, дату та строк дії договору  укладеного з підрядником.
У разі потреби, разом із заявою також необхідно подати додатки до неї, які слід прикріпити у вигляді сканованих документів у форматі PDF (далі – пропозиція), або відомості (посилання) щодо наявності такої інформації в державному реєстрі, базі даних або інших інформаційних ресурсах.

Перелік додатків до пропозиції:
Додаток 1. Сканована копія в електронній формі документа, що підтверджує повноваження представника (у разі підписання заяви та доданих до неї документів представником суб’єкта господарювання, крім випадку, коли відомості про повноваження представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань).
Додаток 2. Сканована копія документа, що підтверджує доступність будівлі та приміщення, в яких суб’єкт господарювання провадитиме свою діяльність, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до будівельних норм і правил, виданого фахівцем з питань технічного обстеження будівель та споруд, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Якщо зазначений документ подавався суб’єктом господарювання під час укладання договору в минулому періоді, він додається у разі, коли відбулися зміни умов його отримання (зокрема, зміна місцезнаходження юридичної особи, адреси розташування будівлі, будівельних норм і стандартів).
Додаток 3. Сканована копія чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики та сканована копія внесених змін, у разі їх наявності. Залежно від того, коли заклад отримав ліцензію, це може бути:
- ліцензія на бланку, якщо документ отримано до 1 січня 2017 року;
- витяг з наказу МОЗ, якщо ліцензію отримано після 1 січня 2017 року.
У випадку внесення змін до ліцензії копія повідомлення до МОЗ про внесення змін до даних, зазначених у заяві, документах та відомостях, що додавалися до заяви про отримання ліцензії.
Додаток 4. Сканована копія чинної ліцензії на провадження господарської діяльності, пов’язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (зберігання, використання).
Додаток 5. Сканована копія чинної ліцензії на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання з додатками та/або сканована копія інших документів, отриманих відповідно до статті 7-1 Закону України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» на все обладнання, яке визначено в умовах закупівлі.

3. Суб’єкт господарювання, який бажає укласти договір з НСЗУ на визначених в оголошенні умовах, до подання пропозиції повинен забезпечити внесення до електронної системи охорони здоров’я актуальної інформації про:
1) суб’єкт господарювання, місця надання ним медичних послуг та медичне обладнання, зазначене в оголошенні;
2) ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (дата, строк дії, номер наказу, номер ліцензії та вид господарської діяльності, на право здійснення якого видано ліцензію);
3) суб’єктів господарювання, які будуть залучені до виконання договору (підрядники);
4) уповноважених осіб та медичних працівників, які будуть залучені до укладення або виконання договору.
УВАГА: У разі коли після подання пропозиції зазначена інформація змінюється, суб’єкт господарювання повинен у той же день внести відповідні зміни до електронної системи охорони здоров’я.
4. НСЗУ розглядає пропозиції про укладення договору до 20 січня 2023 року включно.

Суб'єкт господарювання, який бажає укласти договір з НСЗУ зі строком дії з 01.01.2023 по 31.12.2023, повинен відповідати Вимогам до надавача послуг з медичного обслуговування населення, з яким головними розпорядниками бюджетних коштів укладаються договори про медичне обслуговування населення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28 березня 2018 року No 391 (далі - Вимоги), умовам закупівлі, специфікаціям та іншим вимогам законодавства України з 01.01.2023.
У разі якщо субʼєкт господарювання, який бажає укласти договір з НСЗУ, станом на 01.01.2023 не відповідав Вимогам, умовам закупівлі, специфікаціям та іншим вимогам законодавства України, датою початку строку дії договору є перше число місяця наступного за датою початку відповідності Вимогам, умовам закупівлі, специфікаціям та іншим вимогам законодавства України.

Умови закупівлі медичних послуг, які будуть надаватись за Договором
Умови надання послуги: амбулаторно та/або стаціонарно.

Підстави надання послуги: 
- направлення лікаря з надання ПМД, якого обрано за декларацією про вибір лікаря;
- направлення лікуючого лікаря;
- переведення з іншого ЗОЗ/клінічного підрозділу ЗОЗ;
- самозвернення пацієнтів з діагнозом туберкульоз (коди: А15-А19).

Вимоги до організації надання послуги: 
1. Організація та проведення лікування пацієнтів з туберкульозом (ТБ) на амбулаторному та стаціонарному етапах надання медичної допомоги.
2. Наявність лабораторії та забезпечення проведення клінічних, біохімічних, бактеріологічних лабораторних досліджень в ЗОЗ на стаціонарному етапі надання медичної допомоги.
3. Проведення лабораторних досліджень, передбачених специфікаціями надання послуг, в тому числі на умовах договору підряду.
4. Забезпечення транспортування та лабораторного дослідження зразків біологічних матеріалів пацієнтів, які отримують амбулаторне лікування на рівні ПМД.
5. Забезпечення проведення інструментальних досліджень у ЗОЗ або на умовах оренди, підряду та інших умов користування.
6. Забезпечення проведення швидкої діагностики, в тому числі мультирезистентного туберкульозу (МЛС-ТБ), з використанням молекулярно-генетичних методів діагностики ТБ.
7. Забезпечення отримання медичної допомоги у стаціонарних умовах.
8. Забезпечення мультидисциплінарного підходу, в тому числі реабілітації у роботі з пацієнтами з діагнозом туберкульоз.
9. Забезпечення цілодобового лікарського та сестринського догляду у стаціонарних умовах.
10. Наявність палати/відділення анестезіології та інтенсивної терапії або відділення інтенсивної терапії.
11. Організація контрольованого прийому протитуберкульозних препаратів пацієнтам під час стаціонарного та/або амбулаторного етапів лікування, включаючи вихідні та святкові дні, в тому числі шляхом використання цифрових технологій.
12. Організація, методична підтримка та забезпечення роботи лікарів-фтизіатрів, які надають медичну допомогу в ЗОЗ, що надають амбулаторну спеціалізовану допомогу, та є працівниками регіональних фтизіопульмонологічних медичних центрів, у кількості, що відповідає епідемічній ситуації для організації амбулаторного лікування пацієнтів з ТБ.
13. Здійснення координації заходів з профілактики та виявлення ТБ регіональним фтизіопульмонологічним медичним центром на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
14. Організація виявлення та обстеження контактних щодо туберкульозу осіб, в тому числі із залученням лікарів-фтизіатрів, які надають амбулаторну спеціалізовану медичну допомогу на базі інших закладів охорони здоров’я (міжрайонні фтизіатри), та лікарів ПМД.
15. Інформування населення з питань профілактики, виявлення та лікування туберкульозу.
16. Взаємодія з іншими надавачами медичних послуг, центрами соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, службами у справах дітей, територіальними центрами соціального обслуговування населення, іншими надавачами соціальних послуг, у тому числі неурядовими та благодійними організаціями, правоохоронними органами, підприємствами, установами та організаціями, засобами масової інформації, органами місцевого самоврядування на території обслуговування в інтересах своєчасного та ефективного надання допомоги пацієнтам. Надання організаційно-методичної допомоги надавачам медичних послуг з питань діагностики та лікування пацієнтів.
17. Обов’язкове інформування пацієнтів щодо можливості отримання інших необхідних медичних послуг безоплатно за рахунок коштів програми медичних гарантій.
18. Інформування пацієнтів щодо можливостей профілактики та лікування, залучення до ухвалення рішень щодо їх здоров'я, узгодження плану лікування з пацієнтами відповідно до їх очікувань та можливостей.
19. Організація навчання пацієнтів та членів їх родини заходам інфекційного контролю.
20. Наявність затвердженої програми з інфекційного контролю та дотримання заходів із запобігання інфекціям, пов’язаних з наданням медичної допомоги, відповідно до чинних наказів МОЗ.
21. Наявність локальних документів з інфекційного контролю за особливо небезпечними інфекційними хворобами (ОНІХ) та запобігання їх розповсюдженню з обов’язково відпрацьованим сценарієм щодо впровадження протиепідемічного режиму у ЗОЗ та його суворого дотримання в організації роботи та наданні медичної допомоги в умовах виникнення пандемії, а також у випадку виникнення осередку інфікування ОНІХ (зокрема, гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2).
22. Наявність внутрішньої системи управління і контролю якості та безпеки медичної діяльності з дотриманням вимог до їх організації і проведення відповідно до чинного законодавства із здійсненням безперервного моніторингу індикаторів оцінки та критеріїв доступності, якості, безпеки надання медичної допомоги за напрямом її надання, ефективного контролю та управління якістю ЗОЗ для забезпечення прав пацієнтів на отримання медичної допомоги необхідного обсягу та належної якості.
23. Здійснення закупівлі лікарських засобів, визначених Національним переліком основних лікарських засобів, медичних виробів та витратних матеріалів, необхідних для надання медичної допомоги відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
24. Організація ефективного управління запасами лікарських засобів, медичних виробів та витратних матеріалів, закуплених ЗОЗ або отриманих шляхом централізованих закупівель МОЗ. Використання та збереження залишків лікарських засобів та медичних виробів, необхідних для лікування пацієнтів, у тому числі після закінчення дії договору з НСЗУ.
25. Планування, облік та управління запасами лікарських засобів для лікування туберкульозу, в тому числі організація та забезпечення логістики, зберігання та використання протитуберкульозних препаратів відповідно до вимог нормативних документів.

Дотримання вимог законодавства у сфері протидії насильству, в тому числі виявлення ознак насильства у пацієнтів та повідомлення відповідних служб згідно із затвердженим законодавством.
26. Дотримання прав людини надавачем медичних послуг відповідно до рекомендацій Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини та положень Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, Конвенції про права осіб з інвалідністю, Конвенції про права дитини та інших міжнародних договорів, ратифікованих Україною.
27. Дотримання толерантного ставлення до пацієнтів відповідно до затвердженої у надавача медичних послуг програми протидії дискримінації та стигматизації хворих на туберкульоз та забезпечення конфіденційності відповідних медичних даних.
28. Залучення щонайменше одного фахівця з соціальної роботи та/або соціального працівника, зокрема, за рахунок місцевих бюджетів, коштів інших програм центрального бюджету та інших джерел.
29. Надання невідкладної медичної допомоги пацієнтам, які перебувають у невідкладних станах, зокрема при раптовому погіршенні фізичного або психічного здоров'я, яке становить пряму та невідворотну загрозу життю та здоров'ю людини або оточуючих її людей і виникає внаслідок хвороби, травми, отруєння або інших внутрішніх чи зовнішніх причин.

Вимоги до спеціалістів та кількості фахівців, які працюють на посадах: 
1. У ЗОЗ:
- Лікар-рентгенолог – щонайменше одна особа, яка працює за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Лікар з ультразвукової діагностики – щонайменше одна особа, яка працює за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Лікар-лаборант та/або лікар-бактеріолог, та/або бактеріолог – щонайменше одна особа, яка працює за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Лікар-психолог та/або психолог, та/або лікар-психотерапевт – щонайменше одна особа із зазначеного переліку, яка працює за основним місцем роботи у цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Лікар з фізичної та реабілітаційної медицини та/або лікар з лікувальної фізкультури, та/або лікар з лікувальної фізкультури і спортивної медицини – щонайменше одна особа із зазначеного переліку, яка працює за основним місцем роботи у цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Фізичний терапевт та/або ерготерапевт – щонайменше одна особа із зазначеного переліку, яка працює за основним місцем роботи у цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Фельдшер-лаборант та/або лаборант клінічної діагностики, та/або лаборант клініко-діагностичної лабораторії, та/або лаборант – щонайменше 4 особи із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
2. За місцем надання стаціонарних медичних послуг:
- Лікар-фтизіатр та/або лікар-фтизіатр дитячий, та/або лікар-пульмонолог, та/або лікар-пульмонолог дитячий (за умови надання допомоги дітям) – щонайменше 4 особи із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ (цілодобовий пост).
- Сестра-медична – щонайменше 4 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ (цілодобовий пост).
2.1. У палаті/відділенні інтенсивної терапії:
- Лікар-анестезіолог та/або лікар-анестезіолог дитячий (за умови надання допомоги дітям) – щонайменше одна особа із зазначеного переліку, яка працює за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ.
- Сестра медична – щонайменше 4 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ (цілодобовий пост).
3. За місцем надання амбулаторних медичних послуг:
- Лікар-фтизіатр та/або лікар-фтизіатр дитячий, та/або лікар-пульмонолог, та/або лікар-пульмонолог дитячий (за умови надання допомоги дітям) – щонайменше одна особа із зазначеного переліку, яка працює за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.

Вимоги до переліку обладнання: 
1. У ЗОЗ:
- резервне джерело електропостачання;
- автоматичне перемикальне комутаційне обладнання відповідно до ДСТУ IEC 60947-6-1: 2007;
- система рентгенівська діагностична та/або спіральний комп’ютерний томограф (СКТ);
- генетично-молекулярна система «GeneXpert»;
- система ультразвукової візуалізації;
- електрокардіограф багатоканальний;
- гнучкий відеобронхоскоп;
- ваги для дорослих та ваги дитячі;
- ростомір;
- портативний дефібрилятор з функцією синхронізації.
1.1 У лабораторії:
- гематологічний аналізатор;
- біохімічний аналізатор;
- обладнання для проведення мікробіологічної діагностики ТБ;
- коагуляційний аналізатор;
- аналізатор сечі.
2. За місцем надання амбулаторних медичних послуг:
- мішок ручної вентиляції легенів;
- пульсоксиметр – щонайменше 2;
- глюкометр – щонайменше 2;
- тонометр та/або тонометр педіатричний з манжетками для дітей різного віку – щонайменше 2;
- термометр безконтактний – щонайменше 2.
3. За місцем надання стаціонарних медичних послуг:
3.1 У кожному відділенні хірургічного/терапевтичного профілю:
- мішок ручної вентиляції легенів;
- пульсоксиметр – щонайменше 2;
- глюкометр – щонайменше 2;
- тонометр та/або тонометр педіатричний з манжетками для дітей різного віку – щонайменше 2;
- термометр безконтактний – щонайменше 2;
- аспіратор (відсмоктувач);
- автоматичний дозатор лікувальних речовин – щонайменше 2.
3.2 У відділенні анестезіології та інтенсивної терапії або палаті інтенсивної терапії:
- приєднання внутрішніх мереж відділення до автономного резервного джерела електропостачання відповідно до нормативно-технічних документів;
- система централізованого постачання кисню з джерелом медичного кисню (центральний кисневий пункт та/або киснево-газифікаційна станція, та/або кисневий/і концентратор/и), що здатна підтримувати концентрацію кисню на рівні не менше 93±3%, тиск на рівні не менше 0,4 МПа, потік на рівні не менше 20 л/хв;
- система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (неінвазивний АТ, ЧСС, ЕКГ, SpO2, t);
- портативний дефібрилятор з функцією синхронізації;
- апарат для CPAP-терапії та/або неінвазивної ШВЛ, та/або апарат інвазивної ШВЛ.

Інші вимоги: 
1. Наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю фтизіатрія.
2. Наявність ліцензії на провадження господарської діяльності, пов'язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (зберігання, використання).
3. Наявність ліцензії на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання (експлуатація) або державна реєстрація джерел іонізуючого випромінювання в Державному регістрі джерел іонізуючого випромінювання (на обладнання, експлуатація якого не потребує ліцензування) на все обладнання, яке визначено в умовах закупівлі та потребує такої ліцензії.

Опис медичних послуг, які будуть надаватися за Договором (Специфікація)
Для належного виконання Договору надавач медичних послуг зобов’язується забезпечити наступний обсяг послуги (специфікація) відповідно до потреб пацієнта:
!. Консультування, амбулаторна та стаціонарна медична допомога пацієнту/пацієнтці з туберкульозом (ТБ).
2. Проведення лабораторних досліджень:
- розгорнутий клінічний аналіз крові;
- визначення групи крові і резус-фактора;
- біохімічний аналіз крові (загальний білок, альбумін альфа-амілаза, аспартатамінотрансфераза (АсАТ), аланінамінотрансфераза (АлАТ), лужна фосфатаза, білірубін і його фракції (загальний, прямий, непрямий), тимолова проба, креатинін, сечовина, сечова кислота, молочна кислота/лактат електроліти (калій, натрій, кальцій, хлор, магній), С-реактивний білок (CРБ, кількісне визначення));
- коагуляційний гемостаз (тромбіновий час, активований частковий (парціальний) тромбопластиновий час (АЧТЧ, АПТЧ), міжнародне нормалізоване відношення (МНВ));
- тиреотропний гормон (ТТГ);
- глюкоза в цільній крові або сироватці крові;
- дослідження спинномозкової рідини;
- загальний аналіз сечі;
- швидкі тести на вагітність, ВІЛ та вірусні гепатити;
- швидкі тести на визначення антигена SARS-CoV-2;
- бактеріоскопічне дослідження мокротиння та інших зразків біологічного матеріалу на наявність кислотостійких бактерій (КСБ);
- культуральне дослідження мокротиння та інших зразків біологічного матеріалу на наявність мікобактерії туберкульозу (МБТ) з проведенням ідентифікації та тест на медикаментозну чутливість (ТМЧ);
- бактеріологічні дослідження зразків біологічного матеріалу з визначенням мікроорганізмів та їх антибіотикорезистентності;
- цитологічне, гістологічне дослідження біопсійного матеріалу уражених органів;
- молекулярно-генетичні дослідження мокротиння та інших зразків біологічного матеріалу на наявність МБТ і наявності у них стійкості до протитуберкульозних препаратів;
- імуноферментні дослідження;
- інші лабораторні дослідження відповідно до галузевих стандартів.
3. Проведення необхідних інструментальних обстежень, зокрема:
- рентгенологічні дослідження, в тому числі комп’ютерна томографія;
- ультразвукові дослідження;
- електрокардіографія (ЕКГ);
- ендоскопічні дослідження, в тому числі бронхоскопія;
- інші інструментальні дослідження відповідно до галузевих стандартів.
4. Визначення плану лікування та спостереження за пацієнтом/пацієнткою із ТБ, у тому числі:
- розробка індивідуального плану лікування пацієнта/пацієнтки на амбулаторному та/або стаціонарному етапі з урахуванням супутніх захворювань пацієнта/пацієнтки;
- оцінка та формування прихильності пацієнта/пацієнтки до лікування, визначення чинників, які негативно впливають на її формування та відповідне коригування плану лікування, в тому числі із залученням соціальних працівників;
- консультування пацієнта/пацієнтки лікарями-фтизіатрами та лікарями інших спеціальностей, у тому числі із застосуванням телемедичних технологій;
- призначення протитуберкульозної терапії, корекція лікування з урахуванням чутливості/резистентності мікроорганізмів до медикаментів, побічних реакцій, наявності супутньої патології, індивідуальних особливостей пацієнта/пацієнтки тощо;
- визначення показань до госпіталізації пацієнта/пацієнтки та його/її госпіталізація у разі їх наявності;
- організація амбулаторного лікування туберкульозу, в тому числі із залученням лікарів ПМД та лікарів-фтизіатрів, які надають амбулаторну спеціалізовану медичну допомогу на базі інших закладів охорони здоров’я (ЗОЗ) (міжрайонні фтизіатри).
5. Забезпечення проведення медикаментозної терапії лікарськими засобами, постачання яких здійснюється шляхом централізованих закупівель МОЗ, а також лікарськими засобами, визначеними Національним переліком основних лікарських засобів.
6. Виявлення, діагностика та лікування супутніх захворювань із залученням інших спеціалістів або направлення пацієнта/пацієнтки для отримання відповідних медичних послуг.
7. Моніторинг результатів ефективності та безпеки лікування пацієнта/пацієнтки та побічних реакцій на протитуберкульозні препарати:
- контроль за дотриманням плану лікування пацієнта/пацієнтки;
- контроль за результатами лабораторно-інструментальних обстежень, мікробіологічних та інших досліджень;
- контроль за побічними реакціями на протитуберкульозні препарати та дотримання тактики дій при їх виявленні в межах чинного законодавства.
8. Своєчасне знеболення на всіх етапах діагностики та лікування: обов’язкове анестезіологічне забезпечення під час виконання всіх інвазивних діагностичних та інших лікувальних процедур.
9. Надання необхідної допомоги пацієнту/пацієнтці із ТБ мультидисциплінарною командою з питань медико-психологічного та соціального супроводу з метою забезпечення доступу до необхідної послуги та подальшого досягнення ефективного результату лікування.
10.  Надання пацієнтам послуг з реабілітації в гострому періоді реабілітації (за відсутності протипоказань) в стаціонарних умовах та направлення пацієнтів для отримання реабілітаційної допомоги у післягострому та довготривалому періодах реабілітації.
11. Надання невідкладної медичної допомоги пацієнту/пацієнтці, а також виклик бригади екстреної (швидкої) медичної допомоги за потреби та надання невідкладної медичної допомоги до її прибуття.
12. Забезпечення харчуванням в умовах стаціонару.

Подати пропозицію за пакетом «Діагностика та лікування дорослих і дітей, хворих на туберкульоз, у стаціонарних та амбулаторних умовах», перейшовши за цим посиланням.

Проєкт додатка до договору щодо спеціальних умов надання відповідних видів медичних послуг або груп медичних послуг
Протягом десяти календарних днів з дати підписання проєкту договору уповноваженою особою НСЗУ керівник або уповноважена особа суб’єкта господарювання накладає електронний підпис на такий договір. Накладенням електронного підпису на договір уповноважена особа суб’єкта господарювання підтверджує, що суб’єкт господарювання відповідає умовам закупівлі та спроможний надавати медичні послуги згідно зі специфікацією.
Відповідно до пункту 19-2 Порядку укладення, зміни та припинення договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 року № 410, підписаний НСЗУ та надісланий суб’єкту господарювання проєкт договору є пропозицією укласти договір (оферта), який діє протягом десяти календарних днів з дати підписання. Якщо суб’єкт господарювання не підписав договір протягом установленого строку, пропозиція (оферта) втрачає свою силу, а договір вважається неукладеним.

Важливо:
Якщо інше не передбачено Порядком договори відповідно до цього оголошення укладаються на строк:
- з 1 січня 2023 року по 31 грудня 2023 року - у разі відповідності субʼєкта господарювання Вимогам, умовам закупівлі, специфікаціям та іншим вимогам законодавства України з 01.01.2023;
- з першого числа місяця наступного за датою початку відповідності Вимогам, умовам закупівлі, специфікаціям та іншим вимогам законодавства України по 31 грудня 2023 року - у разі якщо субʼєкт господарювання станом на 01.01.2023 не відповідав Вимогам, умовам закупівлі, специфікаціям та іншим вимогам законодавства України.
Для укладення договору за зазначеним пакетом медичних послуг подана пропозиція має відповідати вимогам законодавства, яким визначені особливості реалізації програми медичних гарантій на відповідний період.
Відповідно до пункту 39-1 Типової форми договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 № 410 «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій», у разі виявлення замовником фактів внесення до системи недостовірної інформації під час подання надавачем пропозиції про укладення цього договору замовник зменшує суму оплати за звітом про медичні послуги у поточному або наступних звітних періодах на суму коштів, які були сплачені на підставі такої інформації. У разі неможливості подання уточненого звіту про медичні послуги або здійснення перерахунку оплати за звітом про медичні послуги у поточному або наступних періодах надавач повинен здійснити повернення надміру сплачених коштів протягом п’яти календарних днів з дати отримання відповідної вимоги замовника або самостійного виявлення факту надміру сплачених коштів.

У разі наявності будь-яких питань, які виникають під час заповнення заяви та/або подання пропозиції, звертайтеся на безкоштовну гарячу лінію 16-77, а також за телефонами міжрегіональних департаментів НСЗУ:
1. Центральний міжрегіональний департамент (м. Київ, Київська обл., Житомирська обл., Вінницька обл., Черкаська обл.) - (044) 299 04 86, (044) 299 04 97.
2. Північний міжрегіональний департамент (Полтавська обл., Сумська обл., Харківська обл., Чернігівська обл.) - (057)-341-42-97.
3. Південний міжрегіональний департамент (Миколаївська обл., Одеська обл., Херсонська обл., Автономна Республіка Крим) - (048) 753 13 86.
4. Західний міжрегіональний департамент (Львівська обл., Тернопільська обл., Хмельницька обл., Чернівецька обл., Івано-Франківська обл., Закарпатська обл., Рівненська обл., Волинська обл.) - (032) 259 30 18.
5. Східний міжрегіональний департамент (Дніпропетровська обл., Донецька обл., Запорізька обл., Кіровоградська обл., Луганська обл.) - 098 041 13 45.