gov.ua
Державні сайти України

Національна служба здоров'я України

Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України

Людям із порушенням зору
ua
En
in English

ОГОЛОШЕННЯ 
про укладення договорів про медичне обслуговування населення  за програмою медичних гарантій за пакетом «Медична допомога при гострому мозковому інсульті»  від січня 2023 року

Подання пропозицій та їх розгляд

НСЗУ укладає договори щодо надання медичних послуг, передбачених цим оголошенням, із закладами охорони здоровʼя незалежно від форми власності та фізичними особами – підприємцями, які розташовані на територіях, які на момент подання пропозиції не визначені наказом Мінреінтеграції тимчасово окупованими.
Відповідно до пункту 34 Глави 4 Порядку реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2023 році, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2022 № 1464 «Деякі питання реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2023 році» (далі – Порядок) НСЗУ укладає договори щодо надання медичних послуг з надання медичної допомоги при гострому мозковому інсульті із закладами охорони здоров’я незалежно від форми власності та фізичними особами – підприємцями, які за період з 1 липня до 30 вересня 2022 р. пролікували не менше 30 пацієнтів із діагнозами, визначеними в умовах закупівлі, за винятком тих, що:
- розташовані на території регіону, у межах якого кількість надавачів медичних послуг менша, ніж 1 на 150 тис. населення, яке проживає на території відповідного регіону згідно з даними Держстату щодо чисельності наявного населення та даними Мінсоцполітики щодо чисельності внутрішньо переміщених осіб, які зареєстровані на цій території станом на 1 січня 2022 р.;
- розташовані на територіях, на яких велися бойові дії, або тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях у період з 1 липня до 31 грудня 2022 р. згідно з переліком, визначеним наказом Мінреінтеграції.
Під час подання пропозицій кількома закладами охорони здоров’я незалежно від форми власності та фізичними особами – підприємцями договір укладається з тими, що розташовані на території регіону, у межах якого кількість надавачів медичних послуг менша, ніж 1 на 150 тис. населення, яке проживає на території відповідного регіону згідно з даними Держстату щодо чисельності наявного населення та даними Мінсоцполітики щодо чисельності внутрішньо переміщених осіб, які зареєстровані на цій території станом на 1 січня 2022 р., а також відповідають одному з таких критеріїв (у порядку черговості):
- відповідають додатковим умовам, визначеним в умовах закупівлі, та мають більше пролікованих випадків з ендоваскулярними втручаннями за період з 1 липня до 30 вересня 2022 р.;
- розташовані в районі відповідного регіону, в якому відсутні надавачі медичних послуг з надання медичної допомоги при гострому мозковому інсульті за договором;
- пролікували більше випадків із тромболітичною терапією за період з 1 липня до 30 вересня 2022 року.
Під час подання пропозицій кількома закладами охорони здоров’я незалежно від форми власності та фізичними особами – підприємцями договір укладається з тими, що розташовані на територіях, на яких велися бойові дії, або тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях у період з 1 липня до 31 грудня 2022 р. згідно з переліком, визначеним наказом Мінреінтеграції, а також відповідають одному з таких критеріїв (у порядку черговості):
- уклали договір з НСЗУ у 2022 році за відповідним пакетом медичних послуг;
- розташовані на території регіону, у межах якого кількість надавачів медичних послуг менша, ніж 1 на 150 тис. населення, яке проживає на території відповідного регіону згідно з даними Держстату щодо чисельності наявного населення та даними Мінсоцполітики щодо чисельності внутрішньо переміщених осіб, які зареєстровані на цій території станом на 1 січня 2022 року.

1. Строк подання пропозиції спливає о 18 годині 00 хвилин за київським часом 10 січня 2023 року.
Пропозиції на укладення договору, у тому числі з усунутими недоліками (повторні), подані після закінчення строку подання, не розглядаються.
Якщо суб’єкту господарювання надіслано повідомлення про виправлення помилок у його пропозиції після граничної дати подання пропозицій, суб’єкт господарювання має право подати оновлену пропозицію протягом двох робочих днів з дня надіслання НСЗУ повідомлення про виправлення помилок.
Розрахунок загальної орієнтовної ціни договору (запланованої та фактичної вартості послуг) здійснюється відповідно до Порядку.
2. Заявник подає до НСЗУ пропозицію (заяву та додатки до неї) в електронній формі шляхом заповнення електронних полів.
Під час заповнення заяви необхідно зазначити:
- інформацію про підставу, відповідно до якої діє підписант договору (для юридичних осіб автоматично зазначається «діє на підставі Статуту», для фізичних осіб  підприємців  необхідно вказати номер та дату запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб  підприємців та громадських формувань);
- місця надання послуг, які будуть включені до договору;
- банківські реквізити суб'єкта господарювання (IBAN) (помилка у банківських реквізитах може призвести до необхідності проходження повторної процедури укладення договору та, відповідно, до відтермінування оплати за надані послуги. Відповідальність за правильність банківських реквізитів, які автоматично будуть відображені у проєкті договору, несе суб'єкт господарювання);
- інформацію про підрядників, які будуть залучені до виконання договору в частині надання медичних послуг відповідно до цього оголошення, вид медичних послуг для надання яких будуть залучені підрядники, номер, дату та строк дії договору  укладеного з підрядником.
У разі потреби, разом із заявою також необхідно подати додатки до неї, які слід прикріпити у вигляді сканованих документів у форматі PDF (далі – пропозиція), або відомості (посилання) щодо наявності такої інформації в державному реєстрі, базі даних або інших інформаційних ресурсах.

Перелік додатків до пропозиції:
Додаток 1. Сканована копія в електронній формі документа, що підтверджує повноваження представника (у разі підписання заяви та доданих до неї документів представником суб’єкта господарювання, крім випадку, коли відомості про повноваження представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань).
Додаток 2. Сканована копія документа, що підтверджує доступність будівлі та приміщення, в яких суб’єкт господарювання провадитиме свою діяльність, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до будівельних норм і правил, виданого фахівцем з питань технічного обстеження будівель та споруд, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Якщо зазначений документ подавався суб’єктом господарювання під час укладання договору в минулому періоді, він додається у разі, коли відбулися зміни умов його отримання (зокрема, зміна місцезнаходження юридичної особи, адреси розташування будівлі, будівельних норм і стандартів).
Додаток 3. Сканована копія чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики та сканована копія внесених змін, у разі їх наявності. Залежно від того, коли заклад отримав ліцензію, це може бути:
- ліцензія на бланку, якщо документ отримано до 1 січня 2017 року;
- витяг з наказу МОЗ, якщо ліцензію отримано після 1 січня 2017 року.
У випадку внесення змін до ліцензії копія повідомлення до МОЗ про внесення змін до даних, зазначених у заяві, документах та відомостях, що додавалися до заяви про отримання ліцензії.
Додаток 4. Сканована копія чинної ліцензії на провадження господарської діяльності, пов’язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (зберігання, використання).
Додаток 5. Сканована копія чинної ліцензії на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання з додатками та/або сканована копія інших документів, отриманих відповідно до статті 7-1 Закону України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» на все обладнання, яке визначено в умовах закупівлі (у разі підряду такого обладнання – відповідна ліцензія або інший документ підрядника). Сканована копія акта введення в експлуатацію системи магнітно-резонансної томографії.

3. Суб’єкт господарювання, який бажає укласти договір з НСЗУ на визначених в оголошенні умовах, до подання пропозиції повинен забезпечити внесення до електронної системи охорони здоров’я актуальної інформації про:
1) суб’єкт господарювання, місця надання ним медичних послуг та медичне обладнання, зазначене в оголошенні;
2) ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (дата, строк дії, номер наказу, номер ліцензії та вид господарської діяльності, на право здійснення якого видано ліцензію);
3) суб’єктів господарювання, які будуть залучені до виконання договору (підрядники);
4) уповноважених осіб та медичних працівників, які будуть залучені до укладення або виконання договору.
УВАГА: У разі коли після подання пропозиції зазначена інформація змінюється, суб’єкт господарювання повинен у той же день внести відповідні зміни до електронної системи охорони здоров’я.
4. НСЗУ розглядає пропозиції про укладення договору до 16 січня 2023 року включно.

Умови закупівлі медичних послуг, які будуть надаватись за Договором
Для належного виконання Договору надавач медичних послуг зобов’язується забезпечити наявність необхідного для надання послуг медичного обладнання і персоналу та відповідати наступним умовам надання відповідних медичних послуг.

Умови надання послуги: стаціонарно.
Підстави надання послуги:
- доставлення бригадою екстреної (швидкої) медичної допомоги;
- переведення з іншого ЗОЗ та/або клінічного підрозділу ЗОЗ;
- самозвернення у невідкладному стані пацієнтів:
- І60 Субарахноїдальний крововилив;
- І61 Внутрішньомозковий крововилив;
- І62 Інший нетравматичний внутрішньочерепний крововилив;
- I63 Інфаркт головного мозку;
- I67.6 Негнійний тромбоз внутрішньочерепного венозного синуса.

Вимоги до організації надання послуги:
1. Наявність приймального відділення або відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги, в якому є умови для проведення повноцінного первинного огляду пацієнтів за алгоритмом АВСD, безперервного моніторингу сатурації крові киснем (пульсоксиметрія), АТ (в автоматичному режимі), ЕКГ, а також умови для забезпечення прохідності дихальних шляхів (відповідно до сучасних принципів), безперервної інгаляції кисню тощо.
2. Наявність спеціалізованого інсультного відділення (щонайменше 4 обладнаних ліжка для пацієнтів з гострим мозковим інсультом для постійного моніторингу ЧСС, ЕКГ, АТ, SpO2, температури тіла та з можливістю цілодобової подачі кисню).
3. Наявність відділення анестезіології та інтенсивної терапії або палати інтенсивної терапії (щонайменше 4 обладнаних ліжка інтенсивної терапії для постійного моніторингу ЧСС, ЕКГ, АТ, SpO2 та з можливістю цілодобової подачі кисню).
4. Забезпечення проведення та документування оцінки тяжкості інсульту за шкалою інсульту Національних інститутів здоров’я (National Institutes of Health Stroke Scale – NIHSS).
5. Забезпечення цілодобового проведення лабораторних досліджень, передбачених специфікаціями надання медичних послуг, у ЗОЗ або на умовах оренди, підряду та інших умов користування необхідного обладнання за місцем надання послуг.
6. Забезпечення цілодобового доступу до нейровізуалізації (обов’язкове проведення всім пацієнтам з підозрою на гострий мозковий інсульт) СКТ головного мозку включно з СКТ-ангіографією та/або МРТ головного мозку включно з неконтрастною МР-ангіографією за місцем надання медичних послуг, в тому числі на умовах оренди, підряду та інших умов користування необхідного обладнання.
7. Забезпечення проведення інструментальних досліджень, передбачених специфікаціями надання медичних послуг, у ЗОЗ або на умовах оренди, підряду та інших умов користування необхідного обладнання за місцем надання послуг.
8. Забезпечення адекватної оксигенотерапії під час внутрішньогоспітального транспортування та проведення процедур з нейровізуалізації.
9. Забезпечення цілодобового лікарського спостереження та медсестринського догляду за пацієнтами.
10. Забезпечення проведення консультацій, а також телемедичних консультацій, лікарями інших спеціальностей у ЗОЗ або на умовах договору підряду.
11. Забезпечення консультації лікаря з фізичної та реабілітаційної медицини та/або фізичного терапевта, та/або ерготерапевта у перші 48 годин після госпіталізації та проведення заходів з реабілітації у сфері охорони здоров’я.
12. Забезпечення проведення консультації логопеда (терапевта мови та мовлення) у перші 48 годин після госпіталізації.
13. Забезпечення проведення консультації лікаря-психолога або лікаря-психотерапевта, або психолога.
14. Наявність системи попереднього інформування ЗОЗ про наближення пацієнтів з гострим мозковим інсультом для активації ресурсів ЗОЗ з метою забезпечення можливості проведення реваскуляризаційної терапії в межах «терапевтичного вікна».
15. Забезпечення термінового направлення пацієнтів до іншого ЗОЗ для отримання необхідної медичної допомоги відповідно до маршруту пацієнтів з гострим інсультом, затвердженого в регіоні, в межах 24 годин від моменту розвитку клінічних проявів, із організацією транспортування бригадами екстреної медичної допомоги.
16. Організація цілодобового забезпечення компонентами та препаратами крові.
17. Забезпечення проведення медичним персоналом у всіх пацієнтів оцінювання ризику на виникнення пролежнів у перші 48 годин після госпіталізації для визначення плану профілактики пролежнів у гострому періоді з документуванням у медичній карті.
18. Забезпечення оцінки та документування тяжкості порушень життєдіяльності на момент виписки за модифікованою шкалою Ренкіна (МШР).
19. Забезпечення проведення та документування скринінгу щодо порушень ковтання (тест на дисфагію) у всіх пацієнтів при поступленні та перед початком годування чи прийому ліків через рот (не пізніше 24 годин після госпіталізації), а також забезпечення динамічного спостереження за функцією ковтання.
20. Організація та проведення спеціального навчання всіх співробітників, які залучені до надання послуг, з тромболітичної терапії, інтенсивної терапії, щодо скорочення терміну «від дверей до голки» на етапі проведення тромболітичної терапії, використання шкал (наприклад, NIHSS, ASPECTS, GCS, Індекс Бартел, шкала Ренкіна), скринінгу щодо дисфагії, оцінювання потреби у реабілітації.
21. Наявність затвердженої програми з інфекційного контролю та дотримання заходів із запобігання інфекціям, пов’язаних з наданням медичної допомоги, відповідно до чинних наказів МОЗ.
22. Наявність локальних документів з інфекційного контролю за особливо небезпечними інфекційними хворобами (ОНІХ) та запобігання їх розповсюдженню з обов’язково відпрацьованим сценарієм щодо впровадження протиепідемічного режиму у ЗОЗ та його суворого дотримання в організації роботи та наданні медичної допомоги в умовах виникнення пандемії, а також у випадку виникнення осередку інфікування ОНІХ (зокрема, гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2).
23. Забезпечення права пацієнтів, які перебувають на лікуванні у відділенні інтенсивної терапії, на допуск до них відвідувачів 24 години на добу в будь-який день тижня згідно з правилами, визначеними чинними нормативно-правовими актами.
24. Дотримання порядку визначення діагностичних критеріїв смерті мозку людини та процедури констатації смерті мозку людини відповідно до чинних нормативно-правових актів.
25. Наявність внутрішньої системи управління і контролю якості та безпеки медичної діяльності з дотриманням вимог до їх організації і проведення відповідно до чинного законодавства із здійсненням безперервного моніторингу індикаторів оцінки та критеріїв доступності, якості, безпеки надання медичної допомоги за напрямом її надання, ефективного контролю та управління якістю ЗОЗ для забезпечення прав пацієнтів на отримання медичної допомоги необхідного обсягу та належної якості.
26. Здійснення закупівлі лікарських засобів, у тому числі для тромболітичної терапії, визначених Національним переліком основних лікарських засобів, медичних виробів та витратних матеріалів, необхідних для надання медичної допомоги відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
27. Організація ефективного управління запасами лікарських засобів, медичних виробів та витратних матеріалів, закуплених ЗОЗ або отриманих шляхом централізованих закупівель МОЗ. Використання та збереження залишків лікарських засобів та медичних виробів, необхідних для лікування пацієнтів, у тому числі після закінчення дії договору з НСЗУ.
28. Наявність у ЗОЗ на момент підписання та дії договору с НСЗУ лікарських засобів для проведення тромболітичної терапії щонайменше 20 пацієнтам.
29. Наявність затвердженого клінічного маршруту пацієнтів в ЗОЗ з лікування ішемічного та геморагічного інсульту в регіоні, який передбачає можливість переводу пацієнтів в інші ЗОЗ.
30. Ведення медичної карти стаціонарного хворого (форма № 003/о) з обов’язковим обгрунтуванням клінічного діагнозу та зазначенням усіх важливих діагностичних, лікувальних, реабілітаційних і профілактичних процедур, які проводяться пацієнтам.
31. Дотримання вимог законодавства у сфері протидії насильству, в тому числі виявлення ознак насильства у пацієнтів та повідомлення відповідних служб згідно із затвердженим законодавством.
32. Дотримання прав людини надавачем медичних послуг відповідно до рекомендацій Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини та положень Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, Конвенції про права осіб з інвалідністю, Конвенції про права дитини та інших міжнародних договорів, ратифікованих Україною.
33. Інформування пацієнтів щодо можливостей профілактики та лікування, залучення до ухвалення рішень щодо їх здоров'я, узгодження плану лікування та реабілітації з пацієнтами відповідно до їх очікувань та можливостей.
34. Обов’язкове інформування пацієнтів щодо можливості отримання інших необхідних медичних послуг безоплатно за рахунок коштів програми медичних гарантій.

Додаткові вимоги до організації надання послуги: 
1. Окремий підрозділ (інсультне відділення – інсультний блок/інсультний центр) для пацієнтів з гострим мозковим інсультом – щонайменше 4 додаткових ліжка до основного переліку пункту 2 вимог до організації надання послуги.
2. Наявність відділення анестезіології та інтенсивної терапії або відділення інтенсивної терапії з виділеними ліжками для лікування пацієнтів з інсультом (щонайменше 2 додаткових ліжка для інтенсивної терапії до основного переліку пункту 3 вимог до організації надання послуги).
3. Наявність нейрохірургічного відділення з операційним блоком, де можуть проводитись відкриті нейрохірургічні втручання (трепанація черепа, декомпресійна краніотомія, забезпечення дренування шлуночків мозку, видалення гематом).
4. Наявність кабінету/відділення ангіографії, оснащеного ангіографом з нейроінтервенційними функціями (із можливістю створення 3D- відображення, 3D-картування, пакету плоскопанельних КТ-опцій) в ЗОЗ або на умовах оренди, підряду та інших умов користування необхідного обладнання з цілодобовим графіком роботи за місцем надання послуг.
5. Забезпечення цілодобового проведення механічної тромбектомії.
6. Забезпечення проведення трансторакальної ехокардіографії, дуплексного сканування судин шиї протягом 72 годин після госпіталізації.
7. Проведення КТ-перфузіографії (за умови використання КТ при нативній нейровізуалізації) або МРТ з визначенням розміру ядра інсульту всім пацієнтам з ішемічним інсультом з тривалістю захворювання від 6 до 24 годин від початку клінічних симптомів.

Вимоги до спеціалістів та кількості фахівців, які працюють на посадах: 
1. За місцем надання медичних послуг:
- Лікар-невропатолог та/або лікар-нейрохірург, який має відповідну підготовку з надання медичної допомоги при гострому мозковому інсульті – щонайменше 4 особи із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ (цілодобовий пост).
- Лікар-анестезіолог – щонайменше 4 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ (цілодобовий пост).
- Сестра медична – щонайменше 4 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ, на 4 ліжка (цілодобовий пост за місцем надання медичних послуг).
2. У ЗОЗ:
- Лікар з фізичної та реабілітаційної медицини та/або лікар з лікувальної фізкультури, та/або лікар з лікувальної фізкультури і спортивної медицини, та/або фізичний терапевт, та/або ерготерапевт – щонайменше 2 особи із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи у цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Лікар-психолог та/або лікар-психотерапевт, та/або психолог – щонайменше одна особа із зазначеного переліку, яка працює за основним місцем роботи у цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Логопед (терапевт мови та мовлення) – щонайменше одна особа, яка працює за основним місцем роботи у цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Лікар з ультразвукової діагностики – щонайменше 2 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Лікар-лаборант та/або бактеріолог, та/або біохімік – щонайменше 2 особи із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи у цьому ЗОЗ.
- Фельдшер-лаборант та/або лаборант клінічної діагностики, та/або лаборант клініко-діагностичної лабораторії, та/або лаборант – щонайменше 4 особи із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.

Додаткові вимоги до спеціалістів та кількості фахівців, які працюють на посадах: 
1. За місцем надання медичних послуг:
- Лікар-нейрохірург – щонайменше 4 особи додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ (цілодобовий пост).
- Лікар-нейрохірург та/або лікар-невропатолог, та/або лікар-хірург судинний, та/або лікар-хірург серцево-судинний та/або лікар-рентгенолог, який має спеціальну підготовку з ендоваскулярного лікування (реваскуляризації) гострого ішемічного інсульту – щонайменше 2 особи із зазначеного переліку додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ.
- Сестра медична операційна – щонайменше 4 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ (цілодобовий пост).
- Сестра медична-анестезист – щонайменше 4 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ (цілодобовий пост).
- Сестра медична – щонайменше 4 особи додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ.

Вимоги до переліку обладнання: 
1. У ЗОЗ (цілодобовий доступ):
- коагуляційний аналізатор;
- біохімічний аналізатор;
- аналізатор газів крові;
- енцефалограф портативний;
2. За місцем надання медичних послуг:
- автоматичне перемикальне комутаційне обладнання відповідно до ДСТУ IEC 60947-6-1: 2007;
- резервне джерело електропостачання;
- спіральний комп’ютерний томограф (СКТ) зі шприц-інжектором для проведення ангіографії та/або магнітно-резонансний томограф (МРТ) з режимами визначення геморагії (T2*/GRE/SWI) та безконтрастною ангіографією (ToF), які працюють в цілодобовому режимі;
- система анестезіологічна загального призначення або апарат інгаляційної анестезії, пересувний;
- система ультразвукової візуалізації, з можливістю проведення доплерографії;
- ваги для зважування пацієнтів для розрахунку медичних препаратів або функціональне ліжко-ваги.
2.1 У спеціалізованому інсультному відділенні:
- приєднання внутрішніх мереж відділення до автономного резервного джерела електропостачання відповідно до нормативно-технічних документів;
- система централізованого постачання кисню з джерелом медичного кисню (центральний кисневий пункт та/або киснево-газифікаційна станція, та/або кисневий/і концентратор/и), що здатна підтримувати концентрацію кисню на рівні не менше 93±3%, тиск на рівні не менше 0,4 МПа, потік на рівні не менше 20 л/хв;
- система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (неінвазивний АТ, ЧСС, ЕКГ, SpO2, t) – щонайменше 4;
- портативний дефібрилятор з функцією синхронізації;
- аспіратор (відсмоктувач);
- помпа для ентерального харчування – щонайменше 2;
- експрес-коагулометр портативний;
- електрокардіограф багатоканальний;
- пульсоксиметр – щонайменше 4;
- автоматичний дозатор лікувальних речовин – щонайменше 4;
- функціональне ліжко – щонайменше 4;
- мішок ручної вентиляції легенів;
- протипролежневі матраци – щонайменше 4;
- глюкометр;
- термометр безконтактний.
2.2 У відділенні анестезіології та інтенсивної терапії або палаті інтенсивної терапії:
- приєднання внутрішніх мереж відділення до автономного резервного джерела електропостачання відповідно до нормативно-технічних документів;
- система централізованого постачання кисню з джерелом медичного кисню (центральний кисневий пункт та/або киснево-газифікаційна станція, та/або кисневий/і концентратор/и), що здатна підтримувати концентрацію кисню на рівні не менше 93±3%, тиск на рівні не менше 0,4 МПа, потік на рівні не менше 20 л/хв;
- апарат штучної вентиляції легенів;
- система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (неінвазивний АТ, ЧСС, ЕКГ, SpO2, t) – щонайменше 4;
- пульсоксиметр – щонайменше 4;
- автоматичний дозатор лікувальних речовин – щонайменше 4;
- аспіратор (відсмоктувач);
- портативний дефібрилятор з функцією синхронізації;
- електрокардіограф багатоканальний;
- функціональне ліжко – щонайменше 4;
- протипролежневий матрац – щонайменше 4;
- ларингоскоп з набором клинків;
- мішок ручної вентиляції легенів.

Додаткові вимоги до переліку обладнання: 

За місцем надання медичних послуг:

1.1. У кабінеті/відділенні ангіографії: ангіограф з нейроінтервенційними функціями (із можливістю створення 3D-відображення, 3D-картування, пакета плоскопанельних КТ-опцій);
1.2. В інсультному відділенні – інсультному блоці/інсультному центрі додатково до п. 2.1. основного переліку:
- система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (неінвазивний АТ, ЧСС, ЕКГ, SpO2, t) – щонайменше 4;
- автоматичний дозатор лікувальних речовин – щонайменше 4;
- функціональне ліжко – щонайменше 4;
- протипролежневі матраци – щонайменше 4.
1.3. У відділенні анестезіології та інтенсивної терапії або відділенні інтенсивної терапії з виділеними ліжками для лікування пацієнтів з інсультом додатково до п. 2.2. основного переліку:
- система ультразвукової візуалізації з можливістю проведення транскраніальної доплерографії;
- апарат штучної вентиляції легенів – щонайменше 2;
- система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (неінвазивний АТ, ЧСС, ЕКГ, SpO2, t) – щонайменше 2;
- автоматичний дозатор лікувальних речовин – щонайменше 2;
- функціональне ліжко – щонайменше 2;
- протипролежневі матраци - щонайменше 2.

Інші вимоги: 
1. Наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю неврологія та/або нейрохірургія, анестезіологія.
2. Наявність ліцензії на провадження господарської діяльності, пов’язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (зберігання, використання).
3. Наявність ліцензії на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання (експлуатація) або державна реєстрація джерел іонізуючого випромінювання в Державному регістрі джерел іонізуючого випромінювання (на обладнання, експлуатація якого не потребує ліцензування) на все обладнання, яке визначено в умовах закупівлі та потребує такої ліцензії.

Опис медичних послуг, які будуть надаватися за Договором (Специфікація)
Для належного виконання Договору надавач медичних послуг зобов’язується забезпечити наступний обсяг послуги (специфікація) відповідно до потреб пацієнта:
1. Первинний огляд пацієнта/пацієнтки лікарем-невропатологом та/або лікарем-нейрохірургом, який має відповідну підготовку з надання медичної допомоги при гострому мозковому інсульті. Проведення та документування оцінки тяжкості інсульту за шкалою інсульту Національних інститутів здоров’я (National Institutes of Health Stroke Scale – NIHSS).
2. Невідкладне проведення нейровізуалізації з обов’язковою терміновою візуалізацією судин голови та шиї (СКТ головного мозку включно з СКТ-ангіографією та/або МРТ головного мозку включно з неконтрастною МР-ангіографією) всім пацієнтам/пацієнткам з підозрою на гострий мозковий інсульт відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я (не пізніше 60 хвилин з моменту звернення пацієнта/пацієнтки з підозрою на гострий мозковий інсульт в заклад охорони здоров'я (ЗОЗ) або доставлення його/її бригадою екстреної (швидкої) медичної допомоги). Забезпечення анестезіологічного супроводу пацієнта/пацієнтки для проведення нейровізуалізації.
3. Моніторинг клінічних, лабораторних, інструментальних показників відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
4. Проведення лабораторних досліджень у цілодобовому режимі у ЗОЗ, зокрема:
- розгорнутий клінічний аналіз крові з підрахунком числа тромбоцитів;
- біохімічний аналіз крові (С-реактивний білок, загальний білок, аспартатамінотрансфераза (АсАТ), аланінамінотрансфераза (АлАТ), креатинін, сечовина, натрій, калій, тропонін);
- глюкоза в цільній крові або сироватці крові;
- коагуляційний гемостаз (протромбіновий час, активований частковий тромбопластиновий час (АЧТЧ), міжнародне нормалізоване відношення (МНВ), D-димер);
- інші лабораторні дослідження відповідно до галузевих стандартів.
5. Проведення інструментальних досліджень, зокрема:
- спіральна комп’ютерна томографія (СКТ) головного мозку включно з СКТ-ангіографією та/або МРТ головного мозку включно неконтрастною МР-ангіографією у цілодобовому режимі;
- електрокардіографія (ЕКГ) (у цілодобовому режимі);
- ультразвукові дослідження з проведенням доплерографії;
- інші інструментальні дослідження відповідно до галузевих стандартів.
6. Проведення системної тромболітичної терапії (при ішемічному інсульті).
7. Лабораторний та нейровізуалізаційний контроль після проведення системної тромболітичної терапії відповідно до галузевих стандартів.
8. Обов’язкове направлення пацієнта/пацієнтки в інший ЗОЗ, який може проводити ендоваскулярні нейроінтервенційні втручання, відповідно до клінічного маршруту пацієнта/пацієнтки із забезпеченням термінового транспортування пацієнтів екстреною медичною допомогою.
9. Обов’язкове направлення пацієнта/пацієнтки в інший ЗОЗ, який може проводити нейрохірургічні втручання, відповідно до клінічного маршруту пацієнта/пацієнтки із забезпеченням термінового транспортування пацієнта/пацієнтки екстреною медичною допомогою.
10. Своєчасне проведення седації, анестезії та знеболення на всіх етапах діагностики та лікування: обов’язкове анестезіологічне забезпечення під час виконання всіх інвазивних діагностичних та інших лікувальних процедур, цілодобове забезпечення внутрішньовенними анестетиками, ненаркотичними та наркотичними знеболювальними засобами, а також міорелаксантами.
11. Проведення та документування скринінгу щодо порушень ковтання (тест на дисфагію) у всіх пацієнтів/пацієнток при поступленні та перед початком годування чи прийому ліків через рот (не пізніше 24 годин після госпіталізації). Динамічне спостереження за функцією ковтання.
12. Проведення термінових консультацій лікарями інших спеціальностей, у тому числі за допомогою телемедичних технологій.
13. Проведення консультації логопеда або терапевта мови та мовлення у перші 48 годин після госпіталізації.
14. Проведення консультації лікаря-психолога або лікаря-психотерапевта, або психолога.
15. Забезпечення компонентами та препаратами крові у цілодобовому режимі.
16. Цілодобове лікарське спостереження та медсестринський догляд за пацієнтом/пацієнткою в стаціонарних умовах
17. Надання медичної допомоги в умовах палати та\або відділення інтенсивної терапії.
18. Проведення заходів із профілактики інсульту відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я, зокрема консультування щодо відмови від куріння та/або надмірного споживання алкоголю, нормалізації маси тіла, збільшення фізичної активності, а також спрямованих на поліпшення контролю хронічних захворювань (артеріальна гіпертензія, гіперліпідемія, цукровий діабет тощо).
19. Направлення пацієнта/пацієнтки до іншого ЗОЗ для отримання іншої медичної допомоги відповідно до затвердженого наказом клінічного маршруту пацієнта/пацієнтки.
20. Надання реабілітаційної допомоги протягом гострого реабілітаційного періоду та направлення пацієнта/пацієнтки для отримання послуг з реабілітації у післягострому реабілітаційному періоді відповідно до реабілітаційного маршруту.
21. Оцінка та документування тяжкості порушень життєдіяльності на момент виписки за модифікованою шкалою Ренкіна (МШР).
22. Забезпечення лікарськими засобами, у тому числі препаратами для тромболітичної терапії, визначеними Національним переліком основних лікарських засобів та галузевими стандартами у сфері охорони здоров’я, необхідними медичними виробами та витратними матеріалами відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я та медико-технологічних документів.
23. Розроблення та організація навчання для родини/доглядачів із таких питань: методи особистої гігієни, стратегії спілкування, техніки переміщення, профілактики ускладнень та інших специфічних проблем, пов’язаних з гострим мозковим інсультом, контроль за безпечним ковтанням та відповідної зміни дієти, допомоги регулювання поведінки при психосоціальних проблемах.
24. Забезпечення харчуванням в умовах стаціонару.
25. Забезпечення пацієнта/пацієнтки з бульбарним синдромом та дисфагією лікарськими засобами для парентерального харчування та харчовими продуктами для спеціальних медичних цілей для ентерального харчування.

Додаткові вимоги до обсягу медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки:
1. Проведення ендоваскулярних нейроінтервенційних втручань, відповідно до клінічного маршруту пацієнта/пацієнтки.
2. Лабораторний та нейровізуалізаційний контроль після застосування ендоваскулярних методів лікування відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
3. Забезпечення нейрохірургічної допомоги (відкритих нейрохірургічних втручань), відповідно до клінічного маршруту пацієнта/пацієнтки.
4. Проведення інструментальних досліджень (у цілодобовому режимі):
- селективна ангіографія;
- трансторакальної ехокардіографії, дуплексного сканування судин шиї протягом 72 годин після госпіталізації;
- КТ-перфузіографії та/або МРТ-перфузіографії.

Суб'єкт господарювання, який бажає укласти договір з НСЗУ, повинен відповідати Вимогам до надавача послуг з медичного обслуговування населення, з яким головними розпорядниками бюджетних коштів укладаються договори про медичне обслуговування населення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28 березня 2018 року № 391.

Подати пропозицію за пакетом «Медична допомога при гострому