gov.ua
Державні сайти України

Національна служба здоров'я України

Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України

Людям із порушенням зору
ua
En
in English

ОГОЛОШЕННЯ
про укладення договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій за пакетом «Медична допомога при гострому інфаркті міокарда» від 5 грудня 2022 року

Подання пропозицій та їх розгляд

Відповідно до цього оголошення Національна служба здоров’я України (далі – НСЗУ) укладає договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій (далі – договір) з суб’єктами господарювання, які мали укладені договори у 2022 році за цим пакетом медичних послуг та виключно за місцями надання послуг, які були зазначені у договорі станом на 31 грудня 2022 року.
Розгляд пропозицій про укладення договору відповідно до цього оголошення здійснюється в тому числі на предмет відповідності поданої пропозиції вимогам законодавства, чинного на момент укладення договору.

1. Строк подання пропозиції спливає о 18 годині 00 хвилин за київським часом 19 грудня 2022 року.
Пропозиції на укладення договору, у тому числі з усунутими недоліками (повторні), подані після закінчення строку подання, не розглядаються.
Якщо суб’єкту господарювання надіслано повідомлення про виправлення помилок у його пропозиції після граничної дати подання пропозицій, суб’єкт господарювання має право подати оновлену пропозицію протягом двох робочих днів з дня надіслання НСЗУ повідомлення про виправлення помилок.
Розрахунок загальної орієнтовної ціни договору (запланованої та фактичної вартості послуг) здійснюється відповідно до законодавства, яким визначені особливості реалізації програми медичних гарантій на відповідний період.
2. Заявник подає до НСЗУ пропозицію (заяву та додатки до неї) в електронній формі шляхом заповнення електронних полів.
Під час заповнення заяви необхідно зазначити:
- інформацію про підставу, відповідно до якої діє підписант договору (для юридичних осіб автоматично зазначається «діє на підставі Статуту», для фізичних осіб – підприємців – необхідно вказати номер та дату запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань);
- місця надання послуг, які будуть включені до договору;
- банківські реквізити суб'єкта господарювання (IBAN) (помилка у банківських реквізитах може призвести до необхідності проходження повторної процедури укладення договору та, відповідно, до відтермінування оплати за надані послуги. Відповідальність за правильність банківських реквізитів, які автоматично будуть відображені у проєкті договору, несе суб'єкт господарювання);
- інформацію про підрядників, які будуть залучені до виконання договору в частині надання медичних послуг відповідно до цього оголошення, вид медичних послуг для надання яких будуть залучені підрядники, номер, дату та строк дії договору  укладеного з підрядником.
У разі потреби, разом із заявою також необхідно подати додатки до неї, які слід прикріпити у вигляді сканованих документів у форматі PDF (далі – пропозиція), або відомості (посилання) щодо наявності такої інформації в державному реєстрі, базі даних або інших інформаційних ресурсах.

Перелік додатків до пропозиції:
Додаток 1. Сканована копія в електронній формі документа, що підтверджує повноваження підписанта.
Додаток 2. Сканована копія документа, що підтверджує доступність будівлі та приміщення, в яких суб’єкт господарювання провадитиме свою діяльність, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до будівельних норм і правил, виданого фахівцем з питань технічного обстеження будівель та споруд, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Якщо зазначений документ подавався суб’єктом господарювання під час укладення договору на 2022 рік, він додається у разі, коли відбулися зміни умов його отримання (зокрема, внесення змін до самого документа).
3. Суб’єкт господарювання, який бажає укласти договір з НСЗУ на визначених в оголошенні умовах, до подання пропозиції повинен забезпечити внесення до електронної системи охорони здоров’я актуальної інформації про:
1) суб’єкт господарювання, місця надання ним медичних послуг та медичне обладнання, зазначене в оголошенні;
2) ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (дата, строк дії, номер наказу, номер ліцензії та вид господарської діяльності, на право здійснення якого видано ліцензію);
3) суб’єктів господарювання, які будуть залучені до виконання договору (підрядники);
4) уповноважених осіб та медичних працівників, які будуть залучені до укладення або виконання договору.

УВАГА: У разі коли після подання пропозиції зазначена інформація змінюється, суб’єкт господарювання повинен у той же день внести відповідні зміни до електронної системи охорони здоров’я.
4. НСЗУ розглядає пропозиції про укладення договору до 26 грудня 2022 року включно.

Умови закупівлі медичних послуг, які будуть надаватись за Договором
Умови надання послуги: стаціонарно.

Підстави надання послуги:
- доставлення бригадою екстреної (швидкої) медичної допомоги;
- переведення з іншого ЗОЗ та/або клінічного підрозділу ЗОЗ;
- самозвернення у невідкладному стані пацієнтів із такими діагнозами:
- I21 Гострий інфаркт міокарда;
- I22 Повторний інфаркт міокарда.

Вимоги до організації надання послуги:
1. Наявність відділення або ліжок кардіологічного профілю – щонайменше 6 обладнаних ліжок для постійного моніторингу ЧСС, ЕКГ, АТ, SpO2, температури тіла у пацієнтів та з можливістю цілодобової подачі кисню.
2. Наявність відділення інтервенційної кардіології та реперфузійної терапії, що включає катетеризаційну лабораторію, яка працює в цілодобовому режимі, або кардіологічного відділення з рентген-операційним блоком, який працює в цілодобовому режимі.
3. Наявність палати або відділення інтенсивної терапії.
4. Забезпечення цілодобового проведення лабораторних досліджень, передбачених специфікаціями надання медичних послуг, у ЗОЗ або на умовах оренди, підряду та інших умов  користування необхідного обладнання  за місцем надання послуг.
5. Забезпечення цілодобового проведення інструментальних досліджень, передбачених специфікаціями надання медичних послуг, у ЗОЗ або на умовах оренди, підряду та інших умов  користування необхідного обладнання  за місцем надання послуг.
6. Забезпечення постійного моніторингу стану пацієнтів відповідно до галузевих стандартів.
7. Забезпечення повного спектру медичної допомоги для проведення екстрених катетеризацій коронарних артерій серця та відновлення максимально можливого кровотоку, як мінімум за інфаркт-залежною артерією.
8. Забезпечення цілодобового лікарського спостереження та медсестринського догляду за пацієнтами.
9. Організація цілодобового забезпечення компонентами та препаратами крові.
10. Забезпечення проведення консультацій, а також телемедичних консультацій, лікарями інших спеціальностей у ЗОЗ або на умовах договору підряду.
11. Забезпечення безперервності надання допомоги пацієнтам з гострим інфарктом міокарда (взаємодія з іншими ЗОЗ та службою екстреної медичної допомоги відповідно до клінічних маршрутів надання медичної допомоги при гострому  інфаркті).
12. Направлення пацієнта/пацієнтки до іншого ЗОЗ/підрозділу для отримання іншої медичної допомоги відповідно до затвердженого наказом клінічного маршруту.
13. Надання реабілітаційної допомоги протягом гострого реабілітаційного періоду та направлення пацієнта/пацієнтки для отримання послуг з реабілітації у післягострому реабілітаційному періоді відповідно до реабілітаційного маршруту.
14. Наявність затвердженого клінічного маршруту пацієнтів з інфарктом міокарда, в тому числі для проведення ургентної інвазивної перкутанної процедури реперфузії (стентування).
15. Наявність затвердженої програми з інфекційного контролю та дотримання заходів із запобігання інфекціям, пов’язаних з наданням медичної допомоги, відповідно до чинних наказів МОЗ.
16. Наявність локальних документів з інфекційного контролю за особливо небезпечними інфекційними хворобами (ОНІХ) та запобігання їх розповсюдженню з обов’язково відпрацьованим сценарієм щодо впровадження протиепідемічного режиму у ЗОЗ та його суворого дотримання в організації роботи та наданні медичної допомоги в умовах виникнення пандемії, а також у випадку виникнення осередку інфікування ОНІХ (зокрема, гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2).
17. Забезпечення права пацієнтів, які перебувають на лікуванні у відділенні інтенсивної терапії, на допуск до них відвідувачів 24 години на добу в будь-який день тижня згідно з правилами, визначеними чинними нормативно-правовими актами.
18. Наявність внутрішньої системи управління і контролю якості та безпеки медичної діяльності з дотриманням вимог до їх організації і проведення відповідно до чинного законодавства із здійсненням безперервного моніторингу індикаторів оцінки та критеріїв доступності, якості, безпеки надання медичної допомоги за напрямом її надання, ефективного контролю та управління якістю ЗОЗ для забезпечення прав пацієнтів на отримання медичної допомоги необхідного обсягу та належної якості.
19. Здійснення закупівлі лікарських засобів,  визначених Національним переліком основних лікарських засобів,   медичних виробів та витратних матеріалів, необхідних для надання медичної допомоги відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
20. Організація ефективного управління запасами лікарських засобів, медичних виробів та витратних матеріалів, закуплених ЗОЗ або отриманих шляхом централізованих закупівель МОЗ. Використання та збереження залишків лікарських засобів та медичних виробів, необхідних для лікування пацієнтів, у тому числі після закінчення дії договору з НСЗУ.
21. Ведення медичної карти стаціонарного хворого (форма № 003/о) з обов’язковим обгрунтуванням клінічного діагнозу та зазначенням усіх важливих діагностичних, лікувальних, реабілітаційних і профілактичних процедур, які проводяться пацієнтам.
22. Дотримання вимог законодавства у сфері протидії насильству, в тому числі виявлення ознак насильства у  пацієнтів та повідомлення відповідних служб згідно із затвердженим законодавством.
23. Дотримання прав людини надавачем медичних послуг відповідно до рекомендацій Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини та положень Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, Конвенції про права осіб з інвалідністю, Конвенції про права дитини та інших міжнародних договорів, ратифікованих Україною.
24. Інформування пацієнтів щодо можливостей профілактики та лікування, залучення до ухвалення рішень щодо їх здоров'я, узгодження плану лікування з пацієнтами відповідно до їх очікувань та можливостей.
25. Інформування пацієнтів щодо можливості отримання інших необхідних медичних послуг безоплатно за рахунок коштів програми медичних гарантій.  

Вимоги до спеціалістів та кількості фахівців, які працюють на посадах:
1. За місцем надання медичних послуг:
- Лікар-кардіолог – щонайменше 4 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ (цілодобовий пост).
- Лікар-кардіолог інтервенційний та/або лікар-хірург серцево-судинний, який пройшов курси з тематичного удосконалення з інтервенційних втручань в кардіології, та/або лікар-кардіолог, який пройшов курси з тематичного удосконалення з інтервенційних втручань в кардіології та/або лікар-рентгенолог, який пройшов курси з тематичного удосконалення з інтервенційних втручань в кардіології – щонайменше 4 особи із зазначеного переліку додатково до п. 1а за місцем надання медичних послуг, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ (цілодобовий пост).
- Лікар-анестезіолог – щонайменше 4 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ (цілодобовий пост).
- Сестра медична операційна – щонайменше 4 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ (цілодобовий пост).
- Сестра медична стаціонару – щонайменше 4 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ (цілодобовий пост).
- Сестра медична-анестезист – щонайменше 4 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ (цілодобовий пост).
2. У ЗОЗ:
- Лікар з фізичної та реабілітаційної медицини та/або лікар з лікувальної фізкультури, та/або лікар з лікувальної фізкультури і спортивної медицини, та/або фізичний терапевт, та/або ерготерапевт – щонайменше 2 особи із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Лікар-психолог та/або лікар-психотерапевт, та/або психолог – щонайменше одна особа із зазначеного переліку, яка працює за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Лікар з ультразвукової діагностики – щонайменше 2 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Лікар-рентгенолог – щонайменше 2 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Лікар-лаборант та/або бактеріолог, та/або біохімік – щонайменше 2 особи із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи у цьому ЗОЗ.
- Фельдшер-лаборант та/або лаборант клінічної діагностики, та/або лаборант клініко-діагностичної лабораторії, та/або лаборант – щонайменше 4 особи із зазначеного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому ЗОЗ або за сумісництвом.
- Рентгенолаборант – щонайменше 2 особи, які працюють за основним місцем роботи додатково до основного переліку у цьому ЗОЗ або за сумісництвом.

Вимоги до переліку обладнання:
1. За місцем надання медичних послуг:
- резервне джерело електропостачання;
- автоматичне перемикальне комутаційне обладнання відповідно до ДСТУ IEC 60947-6-1: 2007.
2. У відділенні інтервенційної кардіології та реперфузійної терапії, що включає катетеризаційну лабораторію, або кардіологічного відділення з рентген-операційним блоком:
- приєднання внутрішніх мереж відділення до автономного резервного джерела електропостачання відповідно до нормативно-технічних документів;
- система централізованого постачання кисню з джерелом медичного кисню (центральний кисневий пункт та/або киснево-газифікаційна станція та/або кисневий/і концентратор/и), що здатна підтримувати концентрацію кисню на рівні не менше 93±3%, тиск на рівні не менше 0,4 МПа, потік на рівні не менше 20 л/хв;
- система рентгенівська ангіографічна (в тому числі С-дуга) з можливістю проведення коронарографій та екстрених ПКВ, яка працює в цілодобовому режимі у катетеризаційній лабораторії (у власності ЗОЗ або на умовах оренди, підряду та інших умов користування);
- система ЕКГ та АТ моніторингу, яка працює в цілодобовому режимі у катетеризаційній лабораторії;
- система ультразвукової візуалізації з можливістю проведення кольорового доплерівського картування і спектральної доплерографії та обов’язковою наявністю секторного фазованого датчика для дорослих;
- апарат для проведення тимчасової ендокардіальної електрокардіостимуляції;
- портативний дефібрилятор з функцією синхронізації з функцією зовнішньої стимуляції;
- електрокардіограф багатоканальний – щонайменше 2;
- система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (неінвазивний АТ, ЧСС, ЕКГ, SpO2, t) – щонайменше 6;
- мішок ручної вентиляції легенів;
- автоматичний дозатор лікувальних речовин – щонайменше 6;
- аспіратор (відсмоктувач);
- термометр безконтактний.
3. У палаті інтенсивної терапії або відділенні інтенсивної терапії:
- приєднання внутрішніх мереж відділення до автономного резервного джерела електропостачання відповідно до нормативно-технічних документів;
- система централізованого постачання кисню з джерелом медичного кисню (центральний кисневий пункт та/або киснево-газифікаційна станція та/або кисневий/і концентратор/и), що здатна підтримувати концентрацію кисню на рівні не менше 93±3%, тиск на рівні не менше 0,4 МПа, потік на рівні не менше 20 л/хв;
- апарат штучної вентиляції легенів;
- портативний дефібрилятор – не менше 2, з них мінімум 1 із функцією синхронізації та можливістю зовнішньої кардіостимуляції;
- система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (неінвазивний АТ, ЧСС, ЕКГ, SpO2, t) – щонайменше 4;
- мішок ручної вентиляції легенів;
- автоматичний дозатор лікувальних речовин – щонайменше 4;
- аспіратор (відсмоктувач);
- ларингоскоп з набором клинків – щонайменше 2;
- апарат для проведення тимчасової ендокардіальної електрокардіостимуляції.
4. У ЗОЗ:
- система рентгенівська діагностична.

Інші вимоги:
1. Наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю кардіологія, анестезіологія, інтервенційна кардіологія та/або хірургія серця і магістральних судин.
2. Наявність ліцензії на провадження господарської діяльності, пов’язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (зберігання, використання).
3. Наявність ліцензії на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання (експлуатація) або державна реєстрація джерел іонізуючого випромінювання в Державному регістрі джерел іонізуючого випромінювання (на обладнання, експлуатація якого не потребує ліцензування) на все обладнання, яке визначено в умовах закупівлі та потребує такої ліцензії.

Опис медичних послуг, які будуть надаватися за Договором (Специфікація)
Для належного виконання Договору надавач медичних послуг зобов’язується забезпечити наступний обсяг послуги (специфікація) відповідно до потреб пацієнта:
1. Первинний огляд пацієнта/пацієнтки лікарем, оцінка загального стану та життєво важливих функцій.
2. Екстрене визначення основних біохімічних показників і специфічних кардіологічних тестів крові для підтвердження пошкодження міокарда, диференціальної діагностики та динамічного спостереження за пацієнтом/пацієнткою.
3. Безперервний моніторинг стану пацієнта/пацієнтки відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
4. Проведення лабораторних досліджень у цілодобовому режимі у закладі охорони здоров'я (ЗОЗ), зокрема:
- клінічний аналіз крові;
- визначення групи крові і резус-фактора;
- біохімічний аналіз крові (загальний білок, альфа-амілаза, аспартатамінотрансфераза (АсАТ), аланінамінотрансфераза (АлАТ), білірубін і його фракції (загальний, прямий, непрямий), креатинін, хлор, калій, натрій);
- коагуляційний гемостаз (тромбіновий час, активований частковий (парціальний) тромбопластиновий час (АЧТЧ, АПТЧ));
- глюкоза в цільній крові або сироватці крові;
- кількісне визначення маркерів ушкодження міокарда: тропоніни І та/або Т, креатинкіназа ізоферменти (МВ) в сироватці крові;
- інші лабораторні дослідження відповідно до галузевих стандартів.
5. Проведення інструментальних досліджень у цілодобовому режимі у ЗОЗ, зокрема:
- ангіографічне дослідження коронарних судин;
- електрокардіографія (ЕКГ);
- ехокардіографія (ЕХО-КГ);
- рентгенологічне дослідження органів грудної клітки;
- інші інструментальні дослідження відповідно до галузевих стандартів.
6. Проведення екстрених катетеризацій коронарних артерій серця та відновлення максимально можливого кровотоку, як мінімум за інфаркт-залежною артерією.
7. Своєчасне знеболення на всіх етапах діагностики та лікування: обов’язкове анестезіологічне забезпечення під час виконання всіх болісних інвазивних діагностичних та інших лікувальних процедур, цілодобовий доступ до ненаркотичних та наркотичних знеболювальних засобів.
8. Забезпечення компонентами та препаратами крові у цілодобовому режимі.
9. Проведення термінових консультацій лікарями інших спеціальностей, у тому числі телемедичних консультацій, відповідно до клінічної ситуації.
10. Цілодобове лікарське спостереження та медсестринський догляд за пацієнтом/пацієнткою в стаціонарних умовах
11. Надання медичної допомоги в умовах палати та/або відділення інтенсивної терапії.
12. Забезпечення лікарськими засобами, зокрема, рентгенконтрастними препаратами та медичними виробами для коронарографії, ангіопластики та стентування, постачання яких здійснюється шляхом централізованих закупівель МОЗ, за рахунок інших програм центрального та місцевого бюджетів, а також лікарськими засобами, визначеними Національним переліком основних лікарських засобів, необхідними медичними виробами та витратними матеріалами, відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я та медико-технологічних документів.
13. Надання послуг з реабілітації у сфері охорони здоров’я в гострому реабілітаційному періоді.
14. Забезпечення харчуванням в умовах стаціонару.

Суб'єкт господарювання, який бажає укласти договір з НСЗУ, повинен відповідати Вимогам до надавача послуг з медичного обслуговування населення, з яким головними розпорядниками бюджетних коштів укладаються договори про медичне обслуговування населення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28 березня 2018 року № 391.

Подати пропозицію за пакетом «Медична допомога при гострому інфаркті міокарда», перейшовши за цим посиланням.

Проєкт додатка до договору щодо спеціальних умов надання відповідних видів медичних послуг або груп медичних послуг
Протягом десяти календарних днів з дати підписання проєкту договору уповноваженою особою НСЗУ керівник або уповноважена особа суб’єкта господарювання накладає електронний підпис на такий договір. Накладенням електронного підпису на договір уповноважена особа суб’єкта господарювання підтверджує, що суб’єкт господарювання відповідає умовам закупівлі та спроможний надавати медичні послуги згідно зі специфікацією.
Відповідно до пункту 19-2 Порядку укладення, зміни та припинення договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 року № 410, підписаний НСЗУ та надісланий суб’єкту господарювання проєкт договору є пропозицією укласти договір (оферта), який діє протягом десяти календарних днів з дати підписання. Якщо суб’єкт господарювання не підписав договір протягом установленого строку, пропозиція (оферта) втрачає свою силу, а договір вважається неукладеним.

Важливо:
Договори відповідно до цього оголошення укладаються на строк з 1 січня 2023 року по 31 грудня 2023 року, якщо інше не передбачено законодавством, яке визначає особливості реалізації програми медичних гарантій на відповідний період.
Для укладення договору за зазначеним пакетом медичних послуг подана пропозиція має відповідати вимогам законодавства, яким визначені особливості реалізації програми медичних гарантій на відповідний період.
Відповідно до пункту 39-1 Типової форми договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 № 410 «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій», у разі виявлення замовником фактів внесення до системи недостовірної інформації під час подання надавачем пропозиції про укладення цього договору замовник зменшує суму оплати за звітом про медичні послуги у поточному або наступних звітних періодах на суму коштів, які були сплачені на підставі такої інформації. У разі неможливості подання уточненого звіту про медичні послуги або здійснення перерахунку оплати за звітом про медичні послуги у поточному або наступних періодах надавач повинен здійснити повернення надміру сплачених коштів протягом п’яти календарних днів з дати отримання відповідної вимоги замовника або самостійного виявлення факту надміру сплачених коштів.

У разі наявності будь-яких питань, які виникають під час заповнення заяви та/або подання пропозиції, звертайтеся на безкоштовну гарячу лінію 16-77, а також за телефонами міжрегіональних департаментів НСЗУ:
1. Центральний міжрегіональний департамент (м. Київ, Київська обл., Житомирська обл., Вінницька обл., Черкаська обл.) - (044) 299 04 86, (044) 299 04 97.
2. Північний міжрегіональний департамент (Полтавська обл., Сумська обл., Харківська обл., Чернігівська обл.) - (057)-341-42-97.
3. Південний міжрегіональний департамент (Миколаївська обл., Одеська обл., Херсонська обл., Автономна Республіка Крим) - (048) 753 13 86.
4. Західний міжрегіональний департамент (Львівська обл., Тернопільська обл., Хмельницька обл., Чернівецька обл., Івано-Франківська обл., Закарпатська обл., Рівненська обл., Волинська обл.) - (032) 259 30 18.
5. Східний міжрегіональний департамент (Дніпропетровська обл., Донецька обл., Запорізька обл., Кіровоградська обл., Луганська обл.) - 098 041 13 45.